Guest

mads og monopolet

5 indlæg i dette emne

mange af jer lytter til det?

Jeg ved vi er nogle stykker, fordi Majken havde jo et dilemma oppe deri forrig weekend. Men hvem lytter med?

Jeg var lidt forundret over det sidste dilemma, og håber ikke jeg fornærmer nogle her, men det handlede om en gravid kvinde, hvis kæreste og faren til det kommende barn, gør meget i at sexchatte med andre kvinder. Dette gør den gravide kvinde meget utryg.

Hvad tænkte i i den sag??

Jeg kender alt til at kærlighed gør blind, men hvor blind kan man blive, og jeg ville nok vælge løsningen med at få hjælp i parforholdet, og så hvis det ikke gør en forskel, så tror jeg, at jeg ville se om ikke jeg kunne åbne øjnene, og komme ud af parforholdet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg hører også altid Mads og monopolet :super

Og var det mig, så var jeg aldrig blevet gravid med ham, jeg var gået for længst!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg høre det også, Elsker det program, desværre høre jeg dem sjældent live da vi jo har unger rendende rundt så man ikke kan høre en dyt :) høre dem altid på podcast mens jeg arbejder eller træner, så kan desværre ikke lige udtale mig om lige netop det dilemma endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hører det også. Og jeg undrede mig også meget over den kvinde. Jeg har meget ondt af hende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hører det også. Og jeg undrede mig også meget over den kvinde. Jeg har meget ondt af hende!

helt enig, jeg var også meget undrende omkring hendes valg, men som sagt kærlighed gør blind...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER