Guest

At pakke sit liv i kasser i 3 mdr.

4 indlæg i dette emne

Nu ser det dælme ud til at vi har solgt lejligheden! Fantastisk! Problemet er at vi nu skal være ude og 4 uger :blink og flytte hjem til svigerfar.

Vi får hans store soveværelse til rådighed - han tømmer skabene og Mie får sit eget soveværelse.

Planen er at indrette soveværelset som vores stue/soveværelse.

Skubbe sengen helt ind i et hjørne og få plads til et tv, et bord og en sofastol og et legehjørne til Mie.

Svigerfar har en masse bøger og legetøj til Mie og selvf. Et komplet køkken.

Når nu vi skal bo der i 3 mdr. er der jo en del vi skal have med, men også en hel del vi kan undvære.

Jeg vil gerne være systematisk omkring det her, pakke fornuftigt i kasser og få det med vi virkelig har brug for og pakke resten fornuftigt til opbevaring.

Jeg er begyndt på lister over hvad vi vil have med ud til svigerfar:

Soveværelse

Sengetøj

Dyner

Morgenkåbe

Tøj

Bøger

Stue

Jule cd'er

Jule dvd'er

Dvd'er

Udvalgt julepynt

Kontor:

Penal hus

Gave papir

Tape

Saks

Jobsøgnings mappe

Computer

Notesbog/blok

Tegnepapir

Mies kreative kasse

Badeværelse:

(Sæbe ting fra bruseren)

Børste

Elastikker

Hår pynt

Glattehjernet

Hår spray

Udvalgt make up

Baby olie

Argan olie

Avocado olie

Mies pusleting

Klude

Håndklæder

Smykker

Mies ting:

Seng

Sengetøj

Baby alarm

Legetøj:

LEGO

Brio tog

Little people

Bamser:

Løven

Kaninen

Smølfen

Hafferlaffen

Køkken:

The

Snacks

Sukker, mel, krydderi skuffen

Pasta skuffen

Stavblender

Foodprocessor

Kogebog med julebag

Hvad tror i er uundværligt i 3 mdr.?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil bare sige, at det godt kan lade sig gøre og faktisk få en god tid. Vi havde godt nok ikke Silke Elia at tage hensyn til også, men da vi flyttede fra København til Viborg boede vi 2,5 mdr hos min moster - på min kusines værelse. Alle vores ting var pakket i en garage (som vi dog godt kunne komme til ved nød).

Det vigtigste var dog at se fremad - hvad ville vi få brug for de måneder. Fx pænt til til fester, sæsonskifte fra sommer til efterår (for vores vedkommende). Mappe med personlige papirer!

Jeg tror, jeg havde taget alle Silke Elia ting med ;) Men hun har heller ikke SÅ meget. Men 3 mdr har man brug for lidt afveksling. Men måske bedstefar også har noget og hun får nyt til jul.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker nemlig også at hun jo får nyt til jul. Bedstefar har en god kasse med alverdens legetøj og så tænker jeg at hvis noget "er væk" i 3 mdr. Så bliver det vildt spændende bagefter.

Men jeg er i tvivl med hendes legekøkken :chin: det er nemlig ikke vildt spændende lige nu, omvendt så har bedstefar ikke noget legemad.

Lige nu er puslespil og LEGO toppen af poppen så det er et must. Brio vil bedstefar og Mie gå helt amok i at lege med.

Hun får en dukke til jul så hun skal have dukketing med også. Hmm.... Ja det ender nok med at hun får næsten det hele med :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i øvrigt meget positivt stemt igen! Det bliver en vanvittig udfordring men vi skal nok klare det!!! Lige nu er det for tidligt rigtig at gå igang med at pakke, men vi kan rydde kraftigt ud i nogle ting. Jeg skal på marked på søndag så vi er godt nok gået amok! Det jeg ikke får solgt kører vi direkte på genbrug.

Næste skridt er at finde flyttekasser, så kan vi så småt begynde med depot rum og kontor. Men det bliver først efter næste søndag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER