cristina27

Nogen der har prøvet det samme?

5 indlæg i dette emne

Hej. Jeg søger bare nogen med erfaringer, hvis her er nogen der har prøvet det samme. Jeg stoppede med p piller for et år siden og har haft en rimelig normal cyklus, svinget mellem 25-28 dage. Aldrig blødninger i mellem. Denne gang havde manden og jeg sex dag 15 og dag 18 fik jeg en lille blødning, denne også på dag 19 og 20. Men slet ik i nærheden af menstruations blødning. Da det blev dag 23 hvor menses som regel sku komme havde jeg kun rigtig meget udflåd, det ska lige siges at sådan har det været de sidste par gange inden menses, men nu er jeg på dag 31 og ingen menses endnu. Men heller ikke rigtig mere udflåd. Kan det være min krop der har rykket helt rundt så den tror at man havde menses der på dag 18? Eller kan man virkelig være heldig? Vi har prøvet lidt over et år nu. Jeg har taget en g test men den var negativ. Jeg ved godt man ikke kan sige om jeg er gravid eller ej, jeg vil bare gerne høre om andre har prøvet noget lignende og hvad resultatet var. Det ska lige siges at det føles som om at menses har været på trapperne men der sker ik noget.

Vh cristina

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan det ikke være implantationsblødning? Har ikke oplevet noget lignede selv men håber den er der for jer :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved det ikke. Jeg havde heller ik taget æl test denne måned, fordi den de andre måneder havde været der omkring i cyklus.

Tak for dit svar håber der er andre der også skriver. Vh.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min første tanke var det samme som Littlemiss, implantationsblødning.. Men har heller ikke selv prøvet det :) Men det er da en mulighed!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm der var en smule blod på papiret her til morgen så mon ikke min menses kommer nu her. Så det var nok bare en rodet cyklus. Øv. Tak for svar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER