Guest Gremina

Nye vinterstøvler til mor

8 indlæg i dette emne

Synes de første er super fede. Hvad med nogle af sorel støvlerne. De minder om de første

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har engang prøvet et par sorel støvler og brød mig ikke om at have dem på desværre.

Eneste minus ved de første er at de kun er til str 39 og er ikke helt sikker på at jeg kan få fødderne i dem. Jeg har godt nok et par støvler i 39, som jeg havde rigtig svært ved at få på sidste år og som strammede, de svupper og er blevet helt nemme og få på, efter jeg har tabt mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror du skal ud i en fysisk butik. Støvler kan jeg i hvert fald ikke købe på nettet. Man ved aldrig hvordan skaftet passer en.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sender dem bare retur hvis de ikke er gode på. Har besluttet mig for de første. Især fordi jeg kan få 20%

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De ser godt nok lækre ud! (men det skal de sq også være til den pris :p )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De ser godt nok lækre ud! (men det skal de sq også være til den pris :p )

Det håber jeg godt nok også at de er, og håber virkelig at de kan holde mine fødder varme.

Det er nemlig endnu ikke lykkedes mig at finde et par jeg kan holde varmen ordenligt i. Vi er tit 2 timer på legepladsen og vinteren.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg godt nok også at de er, og håber virkelig at de kan holde mine fødder varme.

Det er nemlig endnu ikke lykkedes mig at finde et par jeg kan holde varmen ordenligt i. Vi er tit 2 timer på legepladsen og vinteren.

Og det er altså vigtigt, når man arbejder ude!

fryser man først fødderne, så fryser man også resten af kroppen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER