Sanne28

Nogen der har prøvet?

6 indlæg i dette emne

Hej der ude :-)

Det er nok mest til dem der er gravide eller har været det før.

Vil bare hører hvor tidligt I har mærket boblerne fra baby?

Synes jeg har mærket noget, som jeg forbinder med bobler. Men jeg skal først teste på mandag.

Hilsen Sanne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil tro det er tarmene du kan mærke boble. Hvis du er gravid kan baby ko ikke sparke eller noget endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vidt jeg er orienteret, er det tidligst fra uge 14 (som flergangsgravid) at man kan mærke liv. For førstegangsfødende er det typisk først omkring uge 20 at man mærker det.

Hvis du ikke engang har testet positivt endnu er det helt sikkert ikke liv, men blot tarmene.. baby skal jo lige blive til en baby med arme og ben først.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan godt være at det bare er det.

Men vil så også gerne lige sige at da jeg var gravid første og anden gang. Kunne jeg mærke bobler fra ca uge 9. Det kunne jeg se da vi var til NF og de lavede en bevægelse, som bekræftede det, da de bevægede sig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i uge 13+6  og har de seneste par dage kunne mærke noget jeg tror er de bobler.. ved ikke om det bare er mig, men det kommer om morgenen (når jeg ligger i sengen og slapper af) :) Tror nu ikke du kan mærke det allerede (som de andre også er inde på) :) Skal siges jeg selv er første gangs gravid, aner jo ikke om det er dét jeg mærker, men er nu ret sikker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var 11+0 da jeg mærkede Alberte.. Men det var også 3. Gang og jeg vidste hvad jeg skulle mærke efter ;) Med Mille kunne jeg første gang mærke hende 21. Uge fordi moderkagen lå foran..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER