Jpige

Blod i udflåd?

3 indlæg i dette emne

Hej babyklar!

 

Ved godt det er et lidt ulækkert emne, men ved ikke helt hvad der sker?
Jeg er på cuklus dag 9 i dag, og sluttede min mens i onsdags (dag 4) - Da jeg var på toilettet i dag og da jeg tørrede mig, var der blod i min udflåd.. Hvad kan dette betyde?
Jeg har lige taget en ÆL test som var negativ, da jeg tænkte det måske kunne have været ÆL?
Jeg har også mens lignende smerter. Er super forvirret.

Håber virkelig i kan hjælpe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Selvom det ville være enormt tidligt kan det jo være at ægget har sat sig fast nu? og derfor den lille blødning? :-)

Har du lange eller korte cyklusser? :-)

 

Krydser fingre for en positiv-test <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æl-tests er jo positive 24-48 timer før æl, så derfor ville du ikke få en positiv æl-test hvis der er tale om æl!

Mens lignende smerter kunne også tyde på æl (ikke at jeg selv får det, men det er der mange der gør...) Dog lyder det ret tideligt med æl på cd 9... Men det er ikke udelukket af den grund :chin:

Men for at blive i det ulækre emne ;) hvordan ser din udflåd så ud? Dagene op til og på selve dagen vil dit udflåd være rå-æggehvide agtig... så hvis det er det, så kvil jeg sige der er tale om æl :gladog så er det bare med at :hump 

:bd til dig og glæder mig til at høre mere til hvordan det går med dig :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER