Guest

Advarsel mod uheldig film

3 indlæg i dette emne

Spoiler alert til jer, som har overvejet på et tidspunkt at se den nye film "Annabelle"!

 

He he. Min søde kæreste ved, jeg elsker gyserfilm, så hun havde bestilt billetter til ovennævnte film i går aftes. Vi tog af sted, forventningsfulde og med en ekstra pude, som skulle beskytte lille Blyb fra de uhyggelige lyde.

 

Det viste sig imidlertid at være mig, der fik brug for beskyttelse. 5-10 minutter inde i filmen får hovedpersonen, en gravid kvinde (!), en kniv stukket i siden af et galt kultmedlem. Hun overlever og føder barnet, men en über-spooky dæmon har hægtet sig ved hendes ækle dukke og forsøger gennem resten af filmen at æde barnets sjæl. Fedt.... Jeg så ikke halvdelen af filmen, men fokuserede på de popcorn, jeg havde tilladt mig selv at købe.

Det groteske clou var, da min kæreste midt i filmen ser kærligt på mig, peger på lærredet hvor moderen netop har overlevet hendes køkkens forsøg på at æde hende, og hvisker "om under et halvt år, er det der os".... Hvad kunne jeg gøre andet end at se vantro på hende og sige "det håber jeg fandme ikke!"

 

Vent med at se den film, til et par år efter jeres kommende vidunder er flyttet hjemmefra....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Haha :D

Havde godt set traileren og tænkt OMG! det bliver først engang EFTER marts 2015 ;)

 

Men fed kommentar din mand kom med :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg havde ikke lige set traileren :). Det sørger jeg for at gøre, inden jeg går i biografen næste gang :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER