Guest

Hudorme go away!!!! Hjælp!

28 indlæg i dette emne

Af uransagelige årsager er mit ansigt eksploderet i hudorme (og bumser)! (Uransagelig er så meget sagt, der er dårlige madvaner, dårlig kondi, dårlig immunforsvar, stress, skrantende psyke m.m. Men det fixes jo ikke lige over Night)

Nogen der har TRICKET, eller PRO-DUK-TET der fjerner mørke klamme propper i porerne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En god scrub! med naturlige skrubbekorn! (evt jojoba)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En god scrub! med naturlige skrubbekorn! (evt jojoba)

Har jeg prøvet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har brugt bodyscrub før med godt resultat. Det er grovere i kornene men det virker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pas på med for grove korn i ansigtet da huden i ansigt og decolté (bryst) er meget mere tynd og sart end resten af kroppen. Ligeledes kan "naturlige" korn gøre mere skade end gavn, da det fx kan være fra skaller mv, og de kan ridse/lave ar på huden.

Rens huden morgen og aften i produkter til di. Hudtype. 2-3 gange om ugen renses der af, peeles (skrubbes) der og derefter en god maske. Afslut med en god creme. Klem gerne, men gør det forsigtigt og med toiletpapir om fingrene for at undgå at få bakterier i. Pas på med at ødelægge huden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det jojoba er det den der sorte hudmaske? Hvis ikke har jeg 9 af dem til at ligge, du må gerne få en på onsdag hvis det er :)

Jeg bruger også basiron til at få mine bunder væk med, og den sorte hudmaske i ny og næ. Basiron er noget creme der kan købes i håndkøb

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det jojoba er det den der sorte hudmaske? Hvis ikke har jeg 9 af dem til at ligge, du må gerne få en på onsdag hvis det er :)

Jeg bruger også basiron til at få mine bunder væk med, og den sorte hudmaske i ny og næ. Basiron er noget creme der kan købes i håndkøb

Må jeg??? Det vil jeg gerne!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fulgt GND's råd så godt jeg kunne, men det mest effektive var faktisk at skifte tilbage til den Face wash jeg brugte før.

Jeg havde købte en derma vaske gel til ansigtet og den er "lort" så jeg købte den gode "Matas natur" - jeg bruger den KUN i badet hver anden dag og det har gjort en forskel. Min hud er slet ikke tør og fyldt med hudorme længere. Men er blød med lidt hudorme.

Jeg bruger også rense maske hver fjerde dag og skrub maske en gang i ugen (men er lige løbet tør :prik ) har købt lidt forskellige rense masker og veksler.

Og så har jeg købt rense servietter til ansigtet uden alt for meget skidt i til at rense af om aftenen inden jeg bruger (Matas Natur) skin tonic (nyt for mig det har jeg aldrig brugt før) og kommer (Matas Natur) creme på. Jeg ville have købt noget alm rensecreme men det jeg ville have var udsolgt.

Så alt i alt så har jeg fundet ud af at nedgang i stress og hyppigere rensemasker hjælper OG at Matas Natur er "the one and only" til min hud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt du har fundet noget der virker. Vær OBS på at din hud godt kan ændre sig om nogle måneder. Man siger at man helst skal skifte creme engang imellem. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt du har fundet noget der virker. Vær OBS på at din hud godt kan ændre sig om nogle måneder. Man siger at man helst skal skifte creme engang imellem.

Tak! Det vidste jeg ikke. Matas natur har fungeret lige siden jeg stoppede med af amme. Men brugte ikke creme hver dag, kun efter badet (hveranden dag), så det er først nu hvor jeg renser hele tiden at jeg bruger hver dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har som regel 2 jeg skifter lidt i mellem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har som regel 2 jeg skifter lidt i mellem :)

Det kræver jeg finder en anden der er god - men aner ikke hvor jeg skal starte :unsure - vil helst have noget uden for meget skidt! Men ansigts pleje er sjældent astma-allergi mærkede, det der er er ofte noget bras. Nogen gode bud?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kræver jeg finder en anden der er god - men aner ikke hvor jeg skal starte :unsure - vil helst have noget uden for meget skidt! Men ansigts pleje er sjældent astma-allergi mærkede, det der er er ofte noget bras. Nogen gode bud?

 

Hvad med Clinique? De er parfumefri og mig bekendt også fri for parabener og andet stads..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med Clinique? De er parfumefri og mig bekendt også fri for parabener og andet stads..

Tak det kigger jeg lige på :kiss man kan vel godt få prøver i Matas af det ikke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med A-Derma? Jeg har tænkt at skulle prøve deres vaskegel næste gang.

Deres hudpleje har også generelt fået god kritik, og det er jo uden skidt og kanel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med A-Derma? Jeg har tænkt at skulle prøve deres vaskegel næste gang.

Deres hudpleje har også generelt fået god kritik, og det er jo uden skidt og kanel.

Det kan kun købes på apoteket ik?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak det kigger jeg lige på :kiss man kan vel godt få prøver i Matas af det ikke?

Det kan man. Men jeg vil fraråde, det er KRADS. Jeg har med store ord fået afvide at jeg ALDRIG må putte det i ansigtet igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan kun købes på apoteket ik?

Jo. Eller på diverse apoteks-webshops.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo. Eller på diverse apoteks-webshops.

Kan man få prøver på det tror du?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan også være samme mærke men en anden slags :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man få prøver på det tror du?

Jeg fik en prøve på cremen hos lægen (til Noahs kinder) men ved ikke om der findes af de andre produkter de har.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan også være samme mærke men en anden slags :)

Arh :super der er en 24 timers creme i samme mærke!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh :super der er en 24 timers creme i samme mærke!!!

;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh :super der er en 24 timers creme i samme mærke!!!

Den bruger jeg :) Synes den er god :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER