Den uperfekte

Mødregruppe termin marts/april 2014 i Næstved

13 indlæg i dette emne

Hej alle kommende mødre 

 

Jeg er tilflytter til Næstved og har boet her i 2,5 år, og har stadig ikke den store omgangkreds her.

Jeg er nu gravid med vores første barn, og tænker at graviditeten er en god lejlighed for mig til at søge andre gravide i nærområdet, jeg evt. kan mødes med, og på den måde møde nye mennesker. Desværre bor de fleste af min veninder et godt stykke fra mig, og det er bare ikke det samme med telefon mv.

 

Håber der er andre derude, der har lyst til at møde nye mennesker, der vil dele graviditetstanker med hinanden. Så skriv hvis du har :-)

 

Hvem er jeg: 

32 år, jyde, men nu bosat i Næstved (Fensmark) med min kæreste og vores kat. Jeg har termin 30.3.15, og glæder mig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis det kniber med at finde gravide er jeg frisk på en slags Næstved mødregruppe. Jeg har Sofia på lidt over 2 år, og planlægger snart at skulle være gravid med nr. 2.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det kniber med at finde gravide er jeg frisk på en slags Næstved mødregruppe. Jeg har Sofia på lidt over 2 år, og planlægger snart at skulle være gravid med nr. 2.

:)  Lyder dejligt. Du har jo være gennem det, så du ved hvor tosset man kan være som gravid  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kommer fra Vordingborg og har termin d. 16 april :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej, undskyld mit fravær. Har døjet en del med svimmelhed pga. for lavt blodtryk, og har derfor også været en del træt. Nu er jeg frisk på banen igen :-)

 

Har I lyst til at mødes en dag? Jeg kan de fleste hverdage?

 

Mvh. Ditte 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne være sjovt, at mødes med andre gravide. Står dog og skal flytte osv lige om lidt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal overskriften ikke være 2015?? :-) Jeg har dog først termin maj 2015, men bor selv ved Herlufmagle/Gelsted :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo da :-)

Det havde lige overset.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bladret forbi denne tråd pga årstal ;) men jeg er da glad for at jeg kiggede ind. Jeg har termin d. 14/4-15 og bor lidt udenfor Næstved. Jeg er i atbejde, men har af og til

Fri i hverdagene og har som oftest tidligt fri. :)

Jeg hedder Pia og har to store børn i forvejen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke ændre overskriften - desværre.

Dum fejl :-)

 

NannaL og MunkaPi hvis I har lyst jeg er frisk på at mødes. Jeg arbejder alle hverdage fra 8-15/16 i Næstved.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke ændre overskriften - desværre.

Dum fejl :-)

NannaL og MunkaPi hvis I har lyst jeg er frisk på at mødes. Jeg arbejder alle hverdage fra 8-15/16 i Næstved.

Ja så er det bare at finde en dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det passer mig bedst tirsdag eller onsdage hvor jeg har fri kl. 15. Så hvornår kan du/i?

 

Laver lige et nyt opslag med rigtig årstal, men beholder selvfølgelig denne tråd  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det passer mig bedst tirsdag eller onsdage hvor jeg har fri kl. 15. Så hvornår kan du/i?

Laver lige et nyt opslag med rigtig årstal, men beholder selvfølgelig denne tråd :)

For mit vedkommende er tirsdag bedst. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER