mille1981

Termotøj med eller uden fleece?

11 indlæg i dette emne

Noah er ved at vokse ud af hans termotøj, så skal have købt et nyt. Men hvad er bedst, med eller uden fleece? Det han har nu (CeLaVi str. 80) er uden fleece, men tænker at vi nu går ind i "det kolde" efterår, så måske med fleece er bedst indtil det bliver flyverdragt tid?

 

Og er der nogen der kender størrelserne på Mikk-Line i forhold til CeLaVi? Tænker han skal have en 86 i CeLaVi, men aner ikke om det er stort/småt i størrelsen. Alt hans andet tøj i 86 er han så småt ved at vokse ud af...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har næsten lige købt termotøj til Thea. Jeg købte celavi i en str 86, og det kunne hun svømme i.

Jeg har selv været i tvivl om det skulle være med foer, men jeg endte med at købe uden. Jeg tænker at det er nemmere at give dem en ekstra trøje på hvis det er koldt. Og det er jo også en våd årstid, så ofte har de regntøj på udenover, og så tror jeg hurtigt det kan blive for varmt hvis der er foer i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers kan jeg virkelig varmt anbefale softshell dragt. Vi var dem fra LEGO Wear og er rigtig godt tilfredse :) De er lidt store i størrelsen, men ikke noget vildt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har næsten lige købt termotøj til Thea. Jeg købte celavi i en str 86, og det kunne hun svømme i.

Jeg har selv været i tvivl om det skulle være med foer, men jeg endte med at købe uden. Jeg tænker at det er nemmere at give dem en ekstra trøje på hvis det er koldt. Og det er jo også en våd årstid, så ofte har de regntøj på udenover, og så tror jeg hurtigt det kan blive for varmt hvis der er foer i :)

Vi har en lettere utålmodig dreng så tror vs (og farmand!) vil sætte pris på kun at skulle give et stykke tøj på ;)

Men god pointe med regntøj. Vi har endnu ikke oplevet N har haft begge dele på, men det har jo heller ikke regnet så meget mens det har været koldt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers kan jeg virkelig varmt anbefale softshell dragt. Vi var dem fra LEGO Wear og er rigtig godt tilfredse :) De er lidt store i størrelsen, men ikke noget vildt.

Tak for tip, men jeg er nok mest til todelt. Synes det er lettest at få på en dreng der bestemt ikke synes det er sjovt at stå stille når han skal ud og lege :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har næsten lige købt termotøj til Thea. Jeg købte celavi i en str 86, og det kunne hun svømme i.

Jeg har selv været i tvivl om det skulle være med foer, men jeg endte med at købe uden. Jeg tænker at det er nemmere at give dem en ekstra trøje på hvis det er koldt. Og det er jo også en våd årstid, så ofte har de regntøj på udenover, og så tror jeg hurtigt det kan blive for varmt hvis der er foer i :)

 

Hvor stor er Thea efterhånden? Jeg vil tro Noah er omkring 81 høj og vejer knap 11 kg. Så det er mest maven der er problemet i hans gamle termotøj. Benene og ærmerne passer fint i længden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Softshell fås nu også todelt. Men termotøj eller softshell er nok en smagssag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor stor er Thea efterhånden? Jeg vil tro Noah er omkring 81 høj og vejer knap 11 kg. Så det er mest maven der er problemet i hans gamle termotøj. Benene og ærmerne passer fint i længden...

Thea er 80 cm høj og vejer vist omkring 10,5-11 kilo :) hun har også en dejlig stor strut mave :P men i hendes nuværende termotøj i str 74 er der go plads endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Thea er 80 cm høj og vejer vist omkring 10,5-11 kilo :) hun har også en dejlig stor strut mave :P men i hendes nuværende termotøj i str 74 er der go plads endnu :)

Men celavi virker faktisk også mere stramt i det, end det sæt hun har fra Mads og Mette. Men hun kommer først til at kunne passe sit nye i str 86 til foråret.. Så håber jeg da ikke at det bliver for stramt når hun endelig kan passe det i længden :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil altid anbefale UDEN fleece. Så er tiden det kan anvendes længst. Så kan man putte en uldtrøje under og eller regntøj over.

Silke Elia er Mikk-Line i str. 86 der passer perfekt nu. Hun er 89cm og 11ish kg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har næsten lige købt en CelaVi flyverdragt med to lynelåse til min Emil. Med ham er det nu mere praktisk med fleece, da han er et lidt utålmodig også er det meget nemmere at give ham et stykke tøj på, end at skulle bakse med en ekstra trøje.

 

Han er 86 og vejer 11 kg sådan ca. og han passer en størrelse 86 fint nu.

 

fandt iøvrigt en forholdsvis billig en på http://beeboo.dk/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER