hmm_crush

Astmatisk bronkitis

2 indlæg i dette emne

Vores dreng, på snart 4, hostede rigtig meget i nat, tør hoste og ud på morgenen fik han feber. Tænkte umiddelbart falsk strubehoste. Men omkring kl.8 i morges begyndte feberen og stige, hosten lød som alm hoste men han skreg og skreg og skreg og sagde at han havde ondt, så kørte til læge med ham. Han havde rigtig svært ved at falde til ro og græd meget...

Lægen undersøger ham og siger at han udviser begyndende tegn på astmatisk bronkitis

Del dette indlæg

Min søn begyndte at udvise tegn på begynende astmatisk bronkitisk, sidste vinter, hvor han var næsten 6 år.

Min mand har astma og det kom også for alvor i den alder.

Sebastians viste sig ikke lige så slemt som med din søn, men han var små syg, hostede og var meget træt og vi tog ham derfor til lægen.

Sebastian har fået en elektisk maske og så får han noget medicin hvor vi skal tage lidt væske ned i en beholder og så skal han sidde med masken en 5-10 min. Det smager ikke af noget, jeg tror nok det er ilt han får. Han sad med masken morgen og aften hver dag sidste vinter, men han har ikke brugt masken i 6 mdr. efterhånden. Så jeg er spændt på om han skal have det i år, eller om vi slap med skrækken.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER