betina88

hvor meget uld undertøj ???

12 indlæg i dette emne

hej piger.

 

 

jeg står for at skal til og indkøbe to-delt uld undertøj til min dejlige dreng... men er nu kommet i tvivl om hvor mange sæt jeg skal købe?? har et enkelt sæt fra sidste år, som han kan passe de første måneder.. jeg tænker selv lidt 3 sæt mere, men hvad mener i??? hvor meget har i købt? og hvor har i købt??

 

håber i vil hjælpe....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også en 4 sæt til Simon, så vil mene at det er meget passende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var i øvrigt heldig at finde noget billigt joha på børnekluns.dk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er det det med "ren" elastik  kanten(hvis du forstår), for dem døjer han med at holde oppe, de er ca en cm for stor i kanten også selvom jeg køber et nr mindre.. har fundet noget på dilling-underwear.dk hvor jeg har mulighed for at stramme elastikken hvis de er for store..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej de kan desværre ikke strammes ind. Men passer min rimeligt slanke søn, som normalt har bukser fra h&m og name it næsten helt spændt ind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes 4 saet er rart at have :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også 4 bodyer - to langærmede og to kortærmede - og så 2 leggins og 3 strømpebukser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har 3 bodyer, ved ikke om man kan sammenligne helt med to-delt? Det går helt fint med 3.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah sover jo ogsaa med uld, saa derfor er jeg glad for at have lidt ekstra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har 2 bodyer uden ærmer, 2 med lange ærmer, 2 undertrøjer (egentlig tiltænkt til foråret), 2 leggins og 3 strømpebukser. Kun strømpebukser er ren uld - resten er uld/silke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og vi har leggings med uldsokker, for det er altsaa mere praktisk... men har jo ogsaa en dreng  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en langærmet body i ren uld, en undertrøje uden ærmer og en med ærmer og to par leggins i uld/bomuld og så to body'er uden ærmer i uld/silke til at have under nattøjet. Måske køber jeg en undertrøje uden ærmer mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER