NSEllekilde

Vi har for sjældent sex.. Help!

19 indlæg i dette emne

Hej de damer!

Ja som overskriften lyder: Min kæreste og jeg arbejder utrolig skævt af hinanden, og derfor er det faktisk svært at have sex regelmæssigt.

Heldigvis skifter manden arbejdstider om få måneder så det passer med at lille skruppe skal presses ud :kuller (hvis jeg altså bliver gravid :-D)

Jeg arbejder hver dag fra kl 0640-1515 -med weekend fri. Han arbejder hver dag 1500-0630 og har fri søndag og hver anden mandag. (Dvs at vi tager afsted og kommer hjem de tidspunkter)

 

Så lige for tiden har vi kun sex om søndagen og om mandagen - hvilket jo slet ikke passer med min ægløsning. Jeg tænker på om der er nogen der har erfaringer med at have lyn-sex om morgenen, for derefter at tage på arbejde? Har i bind på? 

 

Har i nogle gode råd?

 

Hilsen en frustreret hopefully-soon-to-be mor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har ingen erfaring med morgen-lyn-sex, men vil da bare sige go for it. Og ja et bind bliver nok nødvendigt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker om der ikke er mulighed for et par fridage? Det kan selvfølgelig godt være at det tager lang tid for jer at blive gravide, men det kan jo også være at I bliver det i første hug og så er et par fridage på det rigtige tidspunkt jo nok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ingen erfaring med morgen-lyn-sex, men vil da bare sige go for it. Og ja et bind bliver nok nødvendigt ;)

Ja det tænkte jeg også hihi :D

 

post-2-0-35092200-1413192641_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker om der ikke er mulighed for et par fridage? Det kan selvfølgelig godt være at det tager lang tid for jer at blive gravide, men det kan jo også være at I bliver det i første hug og så er et par fridage på det rigtige tidspunkt jo nok.

Fridage er desværre ikke en mulighed, da kæresten kun får det udbetalt som han køre ind i taxaen :( Så hvis han tager fri er der ingen penge til os...

 

Åh håber ikke at det tager for lang tid.. Kunne være fedt at kunne fortælle det til jul :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kører han taxa fra 15-6.30 hver dag!? Altså 15,5 time i træk hver dag? Synes det lyder helt vildt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kører han taxa fra 15-6.30 hver dag!? Altså 15,5 time i træk hver dag? Synes det lyder helt vildt!

Han kører fra kl 16-05 hver dag.. Det er transport tid resten...

Ja det er desværre maaaange timer *snøft*, men man skal være nattevagt de første 6 måneder.. Om et par måneder kan han skifte til dagvagt, hvilket ville passe perfekt i vores aka mit skema :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikk muligt for ham lige at køre hjem forbi en tur hvis der er en kundepause eller i frokostpausen evt, bare i nærheden af ægløsningen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikk muligt for ham lige at køre hjem forbi en tur hvis der er en kundepause eller i frokostpausen evt, bare i nærheden af ægløsningen

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikk muligt for ham lige at køre hjem forbi en tur hvis der er en kundepause eller i frokostpausen evt, bare i nærheden af ægløsningen

Jeg har sagt at han må prøve hvad han kan, men da han kan være alt fra 10-60 km hjemmefra (som ikke må køres tomme).

 

Men jeg krydser fingre for at han kan holde sin pauser hjemme.. Har ÆL omkring fredag, lørdag (hvis man skal følge udregningerne) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altsaa, saadan en morgen-quickie, det kan jeg godt lide ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altsaa, saadan en morgen-quickie, det kan jeg godt lide ;)

Det kan da også være dejligt, men jeg er mere i tvivl om presset bliver for svært :-D Ift hans evner når tiden er knap :cell

 

Men mon ikke vi overlever? :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stemmer helt klart også for en morgen-quickie :hump

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I kan jo altid prøve det af, og se om det fungerer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I kan jo altid prøve det af, og se om det fungerer ;)

Ja der er ikke andet for...

 

Der skal hvertfald sexes idag, og jeg syntes at jeg kunne mærke lidt knugen i underlivet igår aftes.. Så måske er jeg heldig? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre for, at I er heldige!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre for, at I er heldige!! :yay

Åh tak :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som gl taxachauffør studser jeg noget over at han skal køre aften de første 6 mdr? Det er der da ikke noget der hedder :-/ har han overvejet at kigge efter en anden Vognmand med en bedre plads på sin vogn?

Ang de tomme km. Jaa de skal da begrænses men er han i en anden kommune end den der er bevilling i må han ikke tage hyre... Så er det Tom vogn retur til eget bevillings område.

Alt afhængigt af selskab er udstyret ofte således at der enten er en mobil, en bipper eller en PDA han kan tage med fra bilen - såååå deeet ;-) :-D

Jeg synes godt nok at det er en streng Vognmand...

Nå - men Du må igang med ægløsningstets så i ved hvornår der skal morgenquickie til :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som gl taxachauffør studser jeg noget over at han skal køre aften de første 6 mdr? Det er der da ikke noget der hedder :-/ har han overvejet at kigge efter en anden Vognmand med en bedre plads på sin vogn?

Ang de tomme km. Jaa de skal da begrænses men er han i en anden kommune end den der er bevilling i må han ikke tage hyre... Så er det Tom vogn retur til eget bevillings område.

Alt afhængigt af selskab er udstyret ofte således at der enten er en mobil, en bipper eller en PDA han kan tage med fra bilen - såååå deeet ;-) :-D

Jeg synes godt nok at det er en streng Vognmand...

Nå - men Du må igang med ægløsningstets så i ved hvornår der skal morgenquickie til :-)

Han leder med lys og lygte :-)

Sådan som jeg forstår det så køre han i hele nordsjælland...

Jeg synes jo ikke det er noget problem, da jeg jo er frisk på alting -evt også at mødes et sted!

Men han er ny i faget, og ønsker ingen problemer :-D

 

Jaa, jeg krydser fingre :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER