Barbamama

Hvad er næste skridt i min skosamling?

79 indlæg i dette emne

Jeg er så heldig, at min far vil forære mig et sæt fodtøj efter eget valg :)

Og så har jeg det luksusproblem, at jeg ikke ved, hvad jeg skal gå efter :blush Vil I hjælpe med input? :lovebk

Min samling består pt ca. af:

- To par langskaftede skindstøvler med hæl

- Mine højtelskede sorel vinterstøvler

- Et par knaldrøde sneakers

- To par sorte stiletter

- To par lyse forårsagtige ballerinaer

- To par sandaler

- Et par ballerinaer i sådan noget sort blondestof

- Gummirøjsere og tøfler :P

Det synes jeg umiddelbart lyder af mange sko, men når man så trækker fra, at jeg ikke går så godt i høje hæle længere og at der ikke rigtig er sæson for sandaler/ballerinaer/vinterstøvler, så er der nærmest kun de røde sneakers tilbage til hverdagsbrug. :unsure

Så jeg søger noget til hverdag, noget uden (eller med begrænset) hæl, og så nok noget i en neutral farve, nu hvor jeg allerede har de røde.

Hvad ville I gå efter? :help Kom evt. gerne med links :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har selv to bud, jeg kommer lige med dem, når Mar er puttet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bud nr 1: En kort, klassisk, sort læderstøvle(t?)

Fx (men ikke nødvendigvis) denne:

http://mobilsite.skoringen.dk/bco-5254503510.aspx

Sådan en har jeg vist aldrig haft før, men jeg tænker at den går fint til almindelige cowboybukser (?), og at jeg generelt er mere tiltrukket af det "fine og feminine" med blomster og sådan noget end det mere rå. Jeg tænker også, at det vil være en fin "arbejdssko", fordi den ser lidt voksen ud IMO. Giver det mening? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bud nr 2: En sort sneaker

Fx (men ikke nødvendigvis) denne:

http://mobilsite.skoringen.dk/gabor-93752.aspx

Den er ikke meget anderledes i stilen end mine røde, og den er da i hvert fald hverdags. Jeg tænker at det er er sikkert valg, men jeg er i tvivl, om jeg vil synes, at det alligevel er for dagligdags eller for "råt". :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg en sneakers pige - har 10 par sneakers(hvis det kan gøre det, det er i hvert fald det der står fremme, kan ikke huske hvad der er på loftet i mine kasser med sko deroppe) 

Så jeg ville nok vælge et par sneakers mere, men den læderstøvle du linker ser nu også god ud, men jeg er bare ikke selv go til sådan nogle sko 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg en sneakers pige - har 10 par sneakers(hvis det kan gøre det, det er i hvert fald det der står fremme, kan ikke huske hvad der er på loftet i mine kasser med sko deroppe)

Så jeg ville nok vælge et par sneakers mere, men den læderstøvle du linker ser nu også god ud, men jeg er bare ikke selv go til sådan nogle sko

10 par :o Det lyder skønt :biglove

Jeg ved ikke helt, hvilken slags sko-pige, jeg er :unsure Jeg foretrækker faktisk bare at have bare fødder, men det går jo ikke rigtig :D

I mine "unge dage" (:rolleyes) gik jeg meget i stiletter og det kunne næsten ikke være feminint nok. Så jeg vil ikke rigtig betegne mig som en sneakers pige. Men stiletter går ikke længere, det giver knas med ryggen (og ser lidt fjollet ud ved siden af B, der i forvejen er 5 cm lavere end mig).

Men jeg har nok altid tænkt, at sådan nogle korte, klassiske sorte støvler, det var til min mors generation, dem var jeg ikke voksen nok til - indtil jeg så, at LouiseVibe havde købt nogle, som jeg blev ret misundelig på :D

Men noget i mig tænker også, at det måske ville være rart at have et par sneakers i en neutral farve. :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 par :o Det lyder skønt :biglove

Jeg ved ikke helt, hvilken slags sko-pige, jeg er :unsure Jeg foretrækker faktisk bare at have bare fødder, men det går jo ikke rigtig :D

I mine "unge dage" ( :rolleyes) gik jeg meget i stiletter og det kunne næsten ikke være feminint nok. Så jeg vil ikke rigtig betegne mig som en sneakers pige. Men stiletter går ikke længere, det giver knas med ryggen (og ser lidt fjollet ud ved siden af B, der i forvejen er 5 cm lavere end mig).

Men jeg har nok altid tænkt, at sådan nogle korte, klassiske sorte støvler, det var til min mors generation, dem var jeg ikke voksen nok til - indtil jeg så, at LouiseVibe havde købt nogle, som jeg blev ret misundelig på :D

Men noget i mig tænker også, at det måske ville være rart at have et par sneakers i en neutral farve. :unsure

Ja jeg har jo så i næsten alle farver, så jeg har nogle der passer alt efter hvad tøj jeg har på :P

Jeg går i bare tæer fra maj til september cirka - også på arbejde, jeg foretrækker også at have bare fødder nemlig ;) Eleverne synes nu det er sjovt, når jeg kommer der i bare tæer :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er klart til de første. Synes det er en rigtig fin klassisk all round sko, som kan bruges til både pænere og hverdags brug.

Jeg har både sneakers og noget ala dem du viser, men synes det er fedt, at de er lidt pænere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville mangle:

Sorte sneakers

Sorte, korte, pæne læderstøvler a la dem du viser

Et par efterårsstøvler til en gåtur i skoven eller lign. Jeg har selv et par brune Tommy Hilfiger med snører der er SÅ lækre, men desværre ved at være slidt op. Men jeg skal have undersøgt om de laver noget der ligner...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg har jo så i næsten alle farver, så jeg har nogle der passer alt efter hvad tøj jeg har på :P

Jeg går i bare tæer fra maj til september cirka - også på arbejde, jeg foretrækker også at have bare fødder nemlig ;) Eleverne synes nu det er sjovt, når jeg kommer der i bare tæer :P

Hehe jeg havde engang en lærer på gymnasiet, der gik i sandaler ÅRET RUNDT! Også når det sneede, så var der bare strømper i :rolleyes

Men ja, hurra for bare tæer :D (og vil det sige, at alle de sneakers endda kun bruges halvdelen af året? :lolhit)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg ikke tjekket links, men er vild med mine langskaftede Angulus støvler! de er flade og med rågummisål :biglove

Ellers en kort udgave af dem måske?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville mangle:

Sorte sneakers

Sorte, korte, pæne læderstøvler a la dem du viser

Et par efterårsstøvler til en gåtur i skoven eller lign. Jeg har selv et par brune Tommy Hilfiger med snører der er SÅ lækre, men desværre ved at være slidt op. Men jeg skal have undersøgt om de laver noget der ligner...

I den prioriterede rækkefølge?

Efterårsstøvler ville også være dejlige, men jeg tænker det er en luksus i forhold til de andre to ting. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er klart til de første. Synes det er en rigtig fin klassisk all round sko, som kan bruges til både pænere og hverdags brug.

Jeg har både sneakers og noget ala dem du viser, men synes det er fedt, at de er lidt pænere :)

Jeg tænker også, at hvis jeg vælger de første, så har jeg både sneakers (omend røde) og noget lidt finere. Hvad bruger du dine til? Bare til cowboybukser på en almindelig hverdag, eller? Kan man bruge sådan nogle til kjoler? :help Jeg kan godt mærke, at det er en ny type sko for mig :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg ikke tjekket links, men er vild med mine langskaftede Angulus støvler! de er flade og med rågummisål :biglove

Ellers en kort udgave af dem måske?

De lyder skønne, har du evt link? (Måske helst til de korte, jeg tænker egentlig at jeg har så mange lange i forvejen, selvom det godt nok er en anden type... :unsure )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser lige om jeg kan finde et billede ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hehe jeg havde engang en lærer på gymnasiet, der gik i sandaler ÅRET RUNDT! Også når det sneede, så var der bare strømper i :rolleyes

Men ja, hurra for bare tæer :D (og vil det sige, at alle de sneakers endda kun bruges halvdelen af året? :lolhit)

Ja cirka :lol 

dog bliver de også brugt hvis jeg fx skal i byen om sommeren, gider ikke have klisteret tæer :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øj de ser lækre ud :kuller Jeg havde bare ikke lige forestillet mig noget med snørrer :chin: Men det andet sidste par er faktisk et rigtig godt bud!

Er der nogle fysiske butikker, der fører dem? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja cirka :lol

dog bliver de også brugt hvis jeg fx skal i byen om sommeren, gider ikke have klisteret tæer :P

Hehe, det kan jeg så godt forstå :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øj de ser lækre ud :kuller Jeg havde bare ikke lige forestillet mig noget med snørrer :chin: Men det andet sidste par er faktisk et rigtig godt bud!

Er der nogle fysiske butikker, der fører dem? :chin:

Jeg har (eller Mads har faktisk) købt mine i Paw sko i Herning centeret, så ja, de kan fåes i fysiske butikker.... men hvilke, i Aalborg onrådet, ved jeg ikke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske der er forhandlerliste på hjemmesiden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske der er forhandlerliste på hjemmesiden?

Det synes jeg ikke, det ser ud til :unsure Men vi har en paw i Aalborg, så måske jeg skal ud og kigge i den en dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det synes jeg ikke, det ser ud til :unsure Men vi har en paw i Aalborg, så måske jeg skal ud og kigge i den en dag :)

Ja, prøv det! ;) ellers er Rieker sko/støvler altså også et godt alternativ!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER