Moar_til_4

Nygravid

12 indlæg i dette emne

Endelig lykkes det igen. Testede svagt positiv den 25 og 26/9, og den 30 var den meget positiv. Da jeg havde en graviditet udenfor livmoderen i februar, blev vi henvis til scanning med det samme. Så den 30 blev jeg scannet, og der ligger et lille fnug og svømmer rundt. Da jeg samtidig ikke kan huske min sidste mens, vil de scanne mig igen på tirsdag, så vi kan få sat en terminsdato på..

Jeg glæder mig vildt meget, men er samtidig super nervøs... De andre gange jeg har været gravid har jeg haft vildt meget kvalme og kastet op flere gange om dagen... Men indtil nu har jeg kun lidt kvalme, dog har jeg været et smut forbi toilettet..

Men terminen er slut maj/start juni... Tiden går bare alt for langsomt når man ikke ved hvornår man har termin.. Glæder mig til at få weekenden overstået så vi kan komme til scanning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til og tillykke med graviditeten :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen og tillykke :glad Jeg havde først kvalme et par uger efter positiv test :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen... Håber at nervøsiteten forsvinder efter tirsdag formiddag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fedt, tillykke! Glædermig til at høre mere tirsdag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke  :loveshower  Jeg har også lige testet positiv og er nervøs for - ja alle de ting jeg nu forestiller mig kan gå galt de første 3 måneder  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været til scanning igen, og der lå et lille fnug og puttede sig i sin lille bobbel. Skal scannes igen om 13 dage, så får vi en terminsdato. Men hun mente at vi godt kunne sige 6+0 i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med lille fnug i bobbel :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den kommende storesøster i hendes fine bluse.. Sådan deler vi nyheden med omverden

post-10674-0-40978800-1412789965_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er storesøster dog dejlig, og kæmpe stort tillykke med familieforøgelsen  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER