SiljesMor23

Muren/øm mave

10 indlæg i dette emne

Kan det være et tegn på at en spire sætter sig godt fast når man har smerter/muren i underlivet/maven ? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det tror jeg da godt - held og lykke :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan det i teorien sagtens, men tvivler på at det er det du mærker nu. Sådan baseret på at jeg kan se at du tester den 16, tre dage efter mig. Og jeg er kun 3dpo i dag. Og implantationen vil typisk ske mellem 7 og 10dpo (normen er 9dpo og man plejer vist at sige tidligst 6dpo) så det burde være alt for tidligt, tænker jeg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan det i teorien sagtens, men tvivler på at det er det du mærker nu. Sådan baseret på at jeg kan se at du tester den 16, tre dage efter mig. Og jeg er kun 3dpo i dag. Og implantationen vil typisk ske mellem 7 og 10dpo (normen er 9dpo og man plejer vist at sige tidligst 6dpo) så det burde være alt for tidligt, tænker jeg?

 

Arh - jeg forventer også mens ca 16. okt, og jeg har masser af muren i dag - men det er pga ægløsning :) Så hvis disse datoer er korrekte, så er det nok det, du mærker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej. Troede jeg havde æl i sidste weekend :( kæresten kommer først hjem i morgen. Hmm hmm

Må vidst hellere springe på ham i morgen også så.. men forventer jo mens om 12 dage..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej. Troede jeg havde æl i sidste weekend :( kæresten kommer først hjem i morgen. Hmm hmm

Må vidst hellere springe på ham i morgen også så.. men forventer jo mens om 12 dage..

 

Det kan da også være, at du havde det :) Som regel får man mens 12-16 dage efter ÆL. Det er bare det, som jeg går ud fra, når jeg kommenterer (og nok også Alura). Hvordan er dine cyklus normalt? Og hvor langt er du nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puuh har ikke forstand på alt det der.

Ved bare at i sommer blev jeg gravid i 1. Hug og der gik jeg ud fra den app jeg har. Endte så i abort. Men med min datter fik jeg mens den. 3 i hver måned. Og gik ikke op i æl den gang.

Vi sexer bare i morgen og håber på streger den 16 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puuh har ikke forstand på alt det der.

Ved bare at i sommer blev jeg gravid i 1. Hug og der gik jeg ud fra den app jeg har. Endte så i abort. Men med min datter fik jeg mens den. 3 i hver måned. Og gik ikke op i æl den gang.

Vi sexer bare i morgen og håber på streger den 16 :)

 

Det lyder dejligt - det der med nemt at blive gravid :) Det lyder til, at din cyklus er fint regelmæssig, så hvis du forventer mens den 16. okt, så passer det altså meget godt med ægløsning ca nu. Så bare giv den gas :)

 

God fornøjelse :D Og held og lykke :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med Sparklinrock, hvis du forventer mens den 16, så er det med stor sandsynlighed æl du mærker nu. Man vil normalt få mens senest 16 dage efter æl, hvis man har en cyklus indenfor "normen".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forventer mens den 13. Vil bare først teste den 16 for at være mere sikker på mens ikke skuffer.

Men fuck da lige af æl gør nas. Har aldrig mærket det før og har haft så ondt hele dagen. Det er da vildt :( Håber det væk i morgen når jeg skal på firma udflugt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER