carinablicher

Kvalme-spiser-kvalme-spiser-spiser-kvalme

6 indlæg i dette emne

Uge 11 og jeg har stadig kvalmer!! Morgenener der jeg har det bedst!!

Men når kvalmen melder sig, kan keg spise det væk, og hvis jeg sørger for at spise kan jeg holde kvalmen nede.... Men jo mere aktiv jeg er, jo mere spiser jeg!

Og det vil sige når jeg når til aften, er jeg proppet, og bliver dårlig. Føler det heler sidder helt oppe under brystede på mig, og jeg for en snært af halsbrand, men jeg er stadig nødt til at spise!!

Prøver virkelig at fonde ud af hvad jeg skal spise og hvad jeg ikke skal spise!

Men jeg bliver ikke klogere!!!

Nogen der har det samme??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja! Glæder mig til at det stopper, for det kan da umuligt være godt for vægten at spise så meget  :huh Hjælper ikke for mig bare at spise noget let, som fx. et æble eller lign :blush Er dog begyndt at have nogle dage der er lidt bedre nu - sådan indenfor den sidste halve uge, men i går og i dag har det været der igen  <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan har det også været her, lidt væk og så alligevel!!

Jeg har ind til et par dage siden også spist om natten,hver nat mellem 02.00 og 03.00!!!

Men det tror jeg måske er ovre!!

Og hvis jeg spiser frugt, bliver jeg bare mere sulten!! Jeg har ikke hørt minimale knorer nu i 7 uger, for når at blive kvalm inden!

Det bedste er en fridag hvor jeg ikke laver så meget, så forbrænder jeg heller ikk så hurtigt!

De dagevis jeg arbejder 10 eller 12 timer er virkelig slemme for der er jeg også meget aktivt hele dagen og dermed spiser hele dagen!

Spiser hver 2. Time!!

Jeg har ikke været på vægten siden jeg var til læge i uge 8, kunne være man skal prøve det!!

Jeg gave taget 3,5 kg på ved sidste lægebesøg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uff lyder ikke rart - jeg har enkelte gange måtte spise når jeg har vågnet for at skulle tisse omkring 4-5 om natten, fordi jeg har været SÅ sulten  :blink Tror altså min krop snyder mig  :huh  :rolleyes

 

10 og 12 timer  :o Så længe kunne jeg slet ikke holde mig vågen  :blush

 

Haha åhåh :D Jeg har ikke vejet mig - tør ikke  :rolleyes Er første graviditet og skal liiige vende mig til at kroppen allerede er begyndt at ændre sig  :angry Men plejer også at være meget mere aktiv, men har haft en del lænde-problemer, så har ikke tilnærmelsesvis kunne gøre det jeg plejer :( Så kroppen føles også bare mega slap.. Og så når jeg er mega træt og oppustet oven i det...  <_<

Glæder mig til at det er maven der rigtigt begynder at ændre sig - så forsvinder fokus forhåbentlig fra resten   :rolleyes

 

Du må endelig sige til hvis du finder noget vidundermad der hjælper  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mandler virker for mig... Og digestive kiks :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg SKULLE spise hver time, for ikke at få kvalme. Jeg fandt ud af at banan og mariekiks var guld for mig. Ting med meget syre, som æble eller andet var virkelig no-go.. Ellers så ja - nogle mandler eller et knækbrød er også godt.

Og for mig stoppede det først omkring uge 19-20 :( Håber at det bliver før med jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER