TroldeMor

Hvor holder i til?

15 indlæg i dette emne

Jeg har tit tænkt på... når jeg sidder her og hygger med BK... Gad vide hvordan det ser ud der hvor i sidder?

Vil i dele?? :7:

Jeg kan da selv starte ud... :P

i2npc.jpg

XOJUb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I har altså sådan et fedt hus.. Han er sq lidt sej til sit kram ham din rock star.. Og indrette kan i oz :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ser det hyggeligt ud :) Fedt med det røde tæppe

Jeg sidder bare i sofaen (har dog fået ny sofa siden dette billede er taget.)

167627_107716452638065_100001991316503_55391_7389780_n.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg rykker rundt efter for godt befindende .. køkken / kontor / fjernsynsstue ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg rykker rundt efter for godt befindende .. køkken / kontor / fjernsynsstue ^_^

:ditto :ditto og seng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg rykker rundt efter for godt befindende .. køkken / kontor / fjernsynsstue ^_^

:ditto :ditto og seng

Jamen så skal vi jo bare se MANGE billeder :yay :badgirl :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er mest i stuen, men også i sengen i soveværelset, eller i vores klasselokale på skolen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her holder jeg som oftest til :) Billedet er snart en år gammelt, kan i se på påskeæggene :P :P Men der er ikke rigtig de store forandringer sket siden...

Min mini bærbar på sofabordet - Så kører bussen :D

post-86-065916800 1297342385_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her holder jeg som oftest til :) Billedet er snart en år gammelt, kan i se på påskeæggene :P :P Men der er ikke rigtig de store forandringer sket siden...

Min mini bærbar på sofabordet - Så kører bussen :D

jeg kan se, at du har de der royal copenhagen stjernetegnsfigur i Guld, hvor har du købt dem henne i den farve???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kan se, at du har de der royal copenhagen stjernetegnsfigur i Guld, hvor har du købt dem henne i den farve???

Det må være lyser der driller :) De er i sort.. Og er købt i Imerco...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må være lyser der driller :) De er i sort.. Og er købt i Imerco...

ha ha ha det kan jeg godt se nu, de så bare lige ud til at være guldfarvet, da jeg så billedet første gang... Vi har krebsen i hvid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ha ha ha det kan jeg godt se nu, de så bare lige ud til at være guldfarvet, da jeg så billedet første gang... Vi har krebsen i hvid...

De er bare SÅ flotte og jeg er rigtig glad for dem..

Vi fik en hver i 30 års fødselsdagsgave :loveshower men synes nu også de hvide er super flotte.. Har du set man nu kan købe dem i mandlige udgaver og de er om ikke andet lige så flotte..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er bare SÅ flotte og jeg er rigtig glad for dem..

Vi fik en hver i 30 års fødselsdagsgave :loveshower men synes nu også de hvide er super flotte.. Har du set man nu kan købe dem i mandlige udgaver og de er om ikke andet lige så flotte..

ja har godt set, at de nu fåes i en mandig udgave, og har en ide om, at min mand skal have en i fødselsdagsgave til sommer, vi er begge krebs. Så er spørgsmålet om det skal være en i hvid eller i sort. Den vi har nu er i hvid og kvinde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja har godt set, at de nu fåes i en mandig udgave, og har en ide om, at min mand skal have en i fødselsdagsgave til sommer, vi er begge krebs. Så er spørgsmålet om det skal være en i hvid eller i sort. Den vi har nu er i hvid og kvinde

Min søster og hendes mand er begge stenbuk og de har en i hvid og en i sort, det ser ihvertfald rigtig god ud, så synes det er en god mulighed...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

her holder jeg til med min bærbare

2i8g937.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER