Sabi89

Hurtigt svar søges

12 indlæg i dette emne

Hej de damer

Jeg skal have min mens i dag eller i morgen, men den skal helst ikke komme for jeg er blevet insemineret for 2 uger siden

Jeg er ikke den er så OBS ved mens. Så må spørg herinde

Når man skal have sin mens kan ens bryster godt være lidt ømme, eller er det tegn på andet???

Jeg har intet gjort men den ene er mere øm end den anden

Håber sådan der er en det kan svare mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil mene at det både kan være tegn på mens og graviditet. Jeg krydser fingre for dig :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ømme bryster kan været tegn på begge dele - altså både mens og graviditet. Men kan da sige at der er rigtig mange herinde (mig selv inklusiv) der da jeg blev gravid oplevede at der ikke var nogen der skulle røre ved mine bryster. Selv stof på brystvorterne kunne være mega ubehageligt. Og så blev det hurtigt mega store.

 

Håber den er der  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh jeg håber jeg skal have taget blodprøve i morgen så er jo meget nevøs og meget fokuseret på dette os så det bliver ikke bedre af det tror jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt huske tiden. Blev selv insemineret og den første blodprøve viste svagt hcg så jeg måtte vente 2 ekstra dage før en ny blodprøve kunne tages. Den var der så tilgengæld ingen tvivl i. 

 

Jeg krydser alt for at den er der for dig og at du får hurtigt svar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt huske tiden. Blev selv insemineret og den første blodprøve viste svagt hcg så jeg måtte vente 2 ekstra dage før en ny blodprøve kunne tages. Den var der så tilgengæld ingen tvivl i.

Jeg krydser alt for at den er der for dig og at du får hurtigt svar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov fik ikke det hele med...

Little miss

Må jeg spørg om du blev insemineret 1 eller flere gange før det lykkedes for dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov fik ikke det hele med...

Little miss

Må jeg spørg om du blev insemineret 1 eller flere gange før det lykkedes for dig?

Selvfølgelig må du det. Det lykkedes i første omgang  :loveshower

Vi havde inden været til en del undersøgelser da de først troede jeg havde det der kaldes et sejl. Det er når livmoderen er delt af et "sejl" (hinde) så når der sker ægløsning er det meget sværere for sædcellerne at ramme rigtigt da de jo skal svømme den rigtige vej rundt om sejlet i forhold til hvilken ægleder ægget kommer fra. Men det vidste sig heldigvis jeg ikke havde det. 

Derefter fik vi undersøgt mandens sædkvali som desværre viser sig ikke at være helt god. Han har egentlig nok men de svømmer lidt i ring som gyn sagde  :cell . Så da de blev renset op var der kun 3 mio tilbage. Og det er ikke meget. Men det lykkedes.

 

Derfor har vi også besluttet at vi ikke vil prøve ret længe selv før vi går den vej igen. 

 

Er det din første omgang? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay sikke en omgang

Ja det er min første gang med det her, jeg har en datter på 3,5 år som jeg fik "lavet selv" men det er rent held siger gyn.

Jeg har det der hedder PCO og er blevet tjekket inden i for at være sikker på at det hele kunne komme til og alt er fint, men manden min kan ikke få børn så vi har valgt donor, og der fik jeg sf vide at det var top kvalitet som der var blevet leveret... Der var 3 gange så mange i som der min. Skal... Men jeg ved ikke hvor store chancerne er yderligere når det er med donor mens at chancerne i sig selv r 15-20% nu...

Men jeg kan slet ikke finde ud af min krop og ro er da ikke noget jeg ejer lige nu for den da jeg r nervøs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fløj hvor har jeg kvalme! Øv!!!

Jeg har haft kvalme lidt on/off i dag men det hjalp med en is..

Så har jeg lige spist aftensmad, spaghetti med stegte bønner stegte løg og lidt stegte pølser men Gud hvor det hele presser på lige nu...

Kvalmen er bare slem og det trykker virkelig på... Øv har ikke rigtig andre jeg kan læsse det her af på, plejer slet ikke have det sådan her ved menstruation så håber sådan endnu mere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som andre har skrevet kan ømme bryster være tegn på både mens og graviditet. Jeg var ligesom Little Miss heldig at blive gravid i første inseminationsforsøg (der var vist omkring 5-6 millioner svømmere), hvor jeg havde to æg, hvoraf det ene blev til noget. Det lyder da bestemt til, at du har gode chancer, når du bliver insemineret med så god kvalitet :cell 

 

I øvrigt kan jeg tilføje, at jeg altid har lidt brystømhed i dagene op til mens, men omkring 3 uger efter mens, så fik jeg pludselig MEGA ømme :hophop De var LANGT mere ømme, end jeg normalt er vant til....men det var så først en uge efter, at jeg testede positivt. Jeg testede positivt med en strimmeltest 2 uger efter insemination...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej de damer

J

Hej de damer

Jeg skal have min mens i dag eller i morgen, men den skal helst ikke komme for jeg er blevet insemineret for 2 uger siden

Jeg er ikke den er så OBS ved mens. Så må spørg herinde

Når man skal have sin mens kan ens bryster godt være lidt ømme, eller er det tegn på andet???

Jeg har intet gjort men den ene er mere øm end den anden

Håber sådan der er en det kan svare mig

Jeg vidste næsten inden jeg testede positivt at jeg var gravid da mine bryster var blevet en del større (gik allerede en størrelse op da jeg var i 5 uge) og jeg plejer nemlig aldrig og have ømme bryster op til mens.. men det er jo meget forskelligt.. bye the way har jeg også pco og blev insemineret.. men hvorfor skal i have blodprøve og ikke bare selv tage en test?.Det skulle vi.. men det er åbenbart forskelligt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER