girly1988

Babyværelse, opbevaring og pusleplads

11 indlæg i dette emne

Vis mig jeres babyværelser, opbevaring samt pusleplads tak piger. :-)

Manden og jeg er uenige om hvad der er praktisk i forhold til hvor meget plads man har brug for til tøj, legetøj osv....og om det er en god ide med pusleplads både på babyværelse samt badeværelse....

Så håber lige i vil give os lidt inspiration så vi snart kan få shoppet noget møbelhaløj ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Slet ingen med nogle gode inputs? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne smide et billede ind når jeg er kommet hjem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv at kigge i Børne small talk-forum, babyforum eller hus, have og hjemmet - der ligger nok nogle tråde, da de forums er mere målrettede dit spørgsmål (synes jeg)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber lidt nogen vil komme med billeder, gode råd eller inputs her...for sys ik lige jeg er faldet over noget umiddelbart....hmm...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er lidt af Noahs værelse.

Vi har puslepladsen på værelset, ligesom tøj og lidt legetøj. Det meste legetøj er dog i stuen.

oddm4kI.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luna har seng og reol med bøger + lidt legetøj, som bliver byttet ud med det i stuen ved lejlighed...

Intet andet. Hun bruger kun sit værelse til at sove i.

Puslepladsen vil jeg til hver en tid, have på badeværelset.

Tøj har hun i vores sove værelse. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg indsætter lige en collage af babyværelse, som det ser ud pt. Vi har pusleplads på værelset. Der er ikke plads på badeværelset, så vi har ikke noget valg. Jeg ville egentlig gerne have en kubikreol fra Ikea, men indtil videre har manden vundet, så vi har en sovesofa stående. Vi har så lidt legeting og bøger på værelset og så må vi have noget i stuen også :)

 

post-6112-0-39382600-1411332997_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar og inspiration tøser :-) vi har et puslebord fra ikea bare med en hylde under og det er ikke meget plads til diverse babygrej sys vi...men den fylder ikke meget og derfor kan den evt. Stå på badeværelset til eksempelvis om natten hvis det er...så har vi tænkt en kommode med pusleplads til værelset hvor vi så kan bruge om dagen og særligt når der skal skiftes tøj og sådan...synes dog 3 skuffer virker af lidt til tøj...men måske det bare er mig? :-) så skal pusledelen bar ku tages af når den en gang ik skal bruges mere...

Til legetøj har vi en rumdeler med 4 kasser...det tænker vi er fint nok til en start hvor han er så lille og jo ikke rigtig leger...så kan vi altid købe en reol eller større rumdeler når han skal fra babyværelset til alm. Børneværelse senere hen...

Det var bar lidt af vores tanker :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har et puslebord på badeværelset. Puslebordet har 2 hylder og der har vi kurve, hvori vi har bleer, creme osv., tøj, stofbleer/gylpeklude. For os fungerer det fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde stofbleer, creme mm på hylderne under puslebordet da han var mindre. Nu er han for meget en pilfinger, så de ting har fået ny plads. Så nu er der kun bleer og bamser ;)

Hans tøj er i malm-kommode. Du kan se på billedet. Den nederste skuffe har vi ikke tøj i, men ekstra vaskeklude mm.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER