Mannie

"Tykke" piger kan også have tynd mave

13 indlæg i dette emne

Hvor mange havde tynd mave/diarre inden fødslen?

Og hvor lang tid gik der fra det begyndte til fødslen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Inden min første fødsel havde jeg diarré eftermiddag-aften og veerne gik i gang tidlig morgen. I starten troede jeg bare det var mere mavepine indtil jeg opdagede at den kom og gik med ca 3 min interval

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror du det er et tegn på der sker noget :)?

Ikke for at være træls, men det havde jeg også i går og har end ikke haft en eneste plukve siden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror du det er et tegn på der sker noget :)?

Ikke for at være træls, men det havde jeg også i går og har end ikke haft en eneste plukve siden ;)

Jeg hååååååber! Har haft bidende Plukveer de sidste dage, mange i går og også en del i dag.

Og nu tør jeg ikk slå en prut længere :blush for det var ikke "ren luft" der kom før :lol

Inden min første fødsel havde jeg diarré eftermiddag-aften og veerne gik i gang tidlig morgen. I starten troede jeg bare det var mere mavepine indtil jeg opdagede at den kom og gik med ca 3 min interval

Uuuh spændende!

Håber jeg kan gøre kunsten efter selvom det vil være lidt for tidligt ifølge normalen :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hååååååber! Har haft bidende Plukveer de sidste dage, mange i går og også en del i dag.

Og nu tør jeg ikk slå en prut længere :blush for det var ikke "ren luft" der kom før :lol

 

Jamen held og lykke så :P.. Er også ved at være sygt træt af at være gravid! Så satser på en enkelt uge mere og så hapser vi lige den der fødsel ;) Så forstår godt du krydser fingre! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med det - det er jo ikke til at vide. Jeg fødte min søn 15 dage før termin dengang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke diarré men lidt løs mave og et par gange dagligt, det havde jeg ugen op til min sidste fødsel.. Så spændende om det har betydning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde diarré om morgenen hvir jeg fik veer om aftenen. Krydser for der sker noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ikke, og det var faktisk virkelig træls, for det betød at jeg brugte relativt meget mental kapacitet - mellem veerne - på dels at trygle om lavement og dels frygte et alvorligt uheld når baby kom :rolleyes :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ikke, og det var faktisk virkelig træls, for det betød at jeg brugte relativt meget mental kapacitet - mellem veerne - på dels at trygle om lavement og dels frygte et alvorligt uheld når baby kom :rolleyes :blush

:ditto bortset fra jeg fik Klyx kort efter ankomst til fødestuen ;)

Og sætningen: Åhhh nej, nu skider jeg ud over det hele - (sagt meget ynkeligt og klynkende). Runger stadig i mit hoved :D Hvortil JM siger, neeej du gør ikke, det er fordi vi snart holder fødselsdag! :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå lille update:

Manden har også dårlig mave så gætter på det bare er noget vi har spist eller noget i den den stil.

Pt er der hvertfald ingen tegn på noget som helst

(Ender sq nok med at gå over tid og analysere alt indtil da :lol )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto bortset fra jeg fik Klyx kort efter ankomst til fødestuen ;)

Og sætningen: Åhhh nej, nu skider jeg ud over det hele - (sagt meget ynkeligt og klynkende). Runger stadig i mit hoved :D Hvortil JM siger, neeej du gør ikke, det er fordi vi snart holder fødselsdag! :hurra

:lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto bortset fra jeg fik Klyx kort efter ankomst til fødestuen ;)

Og sætningen: Åhhh nej, nu skider jeg ud over det hele - (sagt meget ynkeligt og klynkende). Runger stadig i mit hoved :D Hvortil JM siger, neeej du gør ikke, det er fordi vi snart holder fødselsdag! :hurra

Hahaha, Tak for et godt grin! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER