BabyHaagensen

Guidning søges

21 indlæg i dette emne

Hej

Jeg søger noget vejledning så jeg forhåbentlig kan få lidt ro i mit sind.

 

Jeg er i 5 cyklus efter p pille smid. Jeg har officiel test dag på lørdag. Jeg er smaskfuld med symptomer (som selvfølgelig kan betyde alt muligt andet ), og har haft symptomer så tidligt som dagen efter ÆL.

 

Jeg testede negativt med en netto test 3+2 i morgenurin

Jeg testede svagt men positivt (aflæst indenfor 5 min, og klarede strakt arm testen) med en rfsu test 3+3 i eftermiddagsurin

Jeg testede negativt med en rfsu test 3+4 i morgenurin (måske der var en meget meget meget utydelig streg, men tror det var ønsketænkning)

 

Billederne er af den positive test, som blev tydeligere af at ligge.. Kan i andre se noget???

 

Min kæreste vil gerne være den første der får noget af vide. Men vil ikke fortælle ham noget før jeg selv er rimlig sikker... Men er ved at dø over at gå med det selv....

 

Måske jeg bare er eftermiddagstester og ikke morgentester.. Glæder mig til i eftermiddag for der skal selvfølgelig testes igen..

post-10508-0-45761200-1410161111_thumb.j

post-10508-0-93471100-1410161119_thumb.p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan godt se en skygge på første billede - forholdsvis tydelig skygge endda. Er forsigtigt pip og tillykke fra mig :yay

Hvor mange dage siden er det, er det igår eller i lørdags? Man siger jo hcg fordobles på 2 dage, så måske du skulle vente to dage mellem test? Så vil stregen nok være tydeligt, tydeligere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Weeee der er andre end mig der kan se stregen... Den evindelig vigtig og alt betydende streg... hehe


 


Ved godt at der er alt muligt øv forbundet med at teste så tidligt men sådan er det nu engang bare blevet denne gang..   :)


 


Jeg testede positivt igår eftermiddag.. Jeg ved godt at jeg burde vente til i morgen.... men åhhhhh det er SÅÅÅ svært.. Noget af det sværeste jeg nogensiden har gjort er denne sidste uge og den jeg skal i gennem nu....


Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke se billederne fordi jeg er på via mobilen, men ligesom Alina vil jeg sige at Hcg fordobles på 2 dage. Og det er jo meget tidligt, du tester. Så min tanke er, at den kan have været positiv på 3+3, og hvis din urin så ikke har været så koncentreret da du testede dagen efter, så kunne det måske ikke ses.

En anden og lidt mere træls mulighed, er at du måske har fanget en bio, altså en befrugtning, men hvor ægget ikke har sat sig fast. Det kan godt give to streger på et tidligt tidspunkt, selvom resultatet ikke ender med at være en graviditet.

Mit bedste råd (som samtidig er mega svært at følge) er at vente med at teste indtil du er over 4+

Held og lykke, jeg krydser fingre for dig!! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Barbamama.. Er klar over risikoen for bio.. Men i det mindste så ved jeg da at jeg så virker :)

 

Det her venteri er umuligt.. forstår simpelthen ikke at det skal være så svært... øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Barbamama.. Er klar over risikoen for bio.. Men i det mindste så ved jeg da at jeg så virker :)

Det her venteri er umuligt.. forstår simpelthen ikke at det skal være så svært... øv

Jeg forstår dig bestemt, jeg testede selv for tidligt i sidste cyklus. :kram2

Ventetid sucks!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det mere en sucks.. Jeg forsøger virkelig at koncentrer mig om alt mulig andet og det lykkes bare ikke.... åhhhh lad det nu bare blive lørdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt ane noget på det første billede. Håber den er helt positiv på lørdag :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak LilleMi .. Det HÅBER jeg virkelig også <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke se billederne fordi jeg er på via mobilen, men ligesom Alina vil jeg sige at Hcg fordobles på 2 dage. Og det er jo meget tidligt, du tester. Så min tanke er, at den kan have været positiv på 3+3, og hvis din urin så ikke har været så koncentreret da du testede dagen efter, så kunne det måske ikke ses.

En anden og lidt mere træls mulighed, er at du måske har fanget en bio, altså en befrugtning, men hvor ægget ikke har sat sig fast. Det kan godt give to streger på et tidligt tidspunkt, selvom resultatet ikke ender med at være en graviditet.

Mit bedste råd (som samtidig er mega svært at følge) er at vente med at teste indtil du er over 4+

Held og lykke, jeg krydser fingre for dig!! :goodluck

:ditto enig med barbamama.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er jo egentlig enig med de andre... Da man kan blive så skuffet hvis den senere bliver negativ...

Men jeg har selv lige lavet samme nummer... Og den er der altså endnu :loveshower

Der testede jeg også positiv fra 3+2.. Jeg testede hver dag og den blev gradvist tydeligere..

Jeg krydser fingre for dig :) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sorry tøser men har simpelthen testet igen her til eftermiddag...

post-10508-0-49406400-1410186043_thumb.j

post-10508-0-19142900-1410186082_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sorry tøser men har simpelthen testet igen her til eftermiddag...

To forskellige tests.... To positive resultater❤...... Indenfor tid og strakt arm.... Der er sågar udvikling siden igår....

Men nu har jeg så lovet mig selv IKKE at må teste før onsdag efter kl 16.... Det tror jeg er det bedste jeg kan gøre lige nu.. Har lidt brug for en overskuelig plan..... Og ja jeg må være eftermiddagstester

Øverste billede : to tests fra i dag

Nederste billede : venstre fra i dag, højre fra igår

Stort tillykke!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu tør jeg godt sige et, ikke særlig forsigtigt, tillykke  :loveshower

Der er ingen tvivl :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kan også ane en svag streg nr 2 på det første billede... Forsigtigt tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke - jeg tror på det :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt enig, ingen tvivl om at du er gravid :loveshower :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen.. Jeg tror også på det nu... ❤️❤️❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER