Loralei

At plaske/kravle i vandpytter

7 indlæg i dette emne

Slettet efter ændring i Babyklar's politik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg anser ikke mig selv for at være sippet, men jeg ville ikke lade et kravlende barn lege i vandpytter.

Kan ikke forestille mig, at der findes nogen form for overtøj, som vil holde Vandet ude når barnet direkte kravler og tumler i vandpytter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med bare at plaske i spande i sandkassen? Altså bare med vand i spandene, så kan i røre rundt, putte sand og sten i og sådan noget? Det gjorde vi i foråret. Det var rigtig hyggeligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med bare at plaske i spande i sandkassen? Altså bare med vand i spandene, så kan i røre rundt, putte sand og sten i og sådan noget? Det gjorde vi i foråret. Det var rigtig hyggeligt!

Det synes jeg er en god idé! Jeg magtede helt ærligt ikke at tage Valdemar på længere tur i regnvejr før han gik :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det med sandkassen og vand er en god ide, Noah har aldrig kravlet rundt i vandpytter som kravlebaby... Men der findes jo regnbukser med foedder, hvilket kan vaere en ide? Med hensyn til aermerne, saa har Celavi velcro i aermekanten og saa kan du med fordel have uld under, som ikke bliver koldt og klamt, hvis det er hvaadt. Men timevis ude i regnvejr med kravlebaby i vandpytter, det ville jeg ikke selv... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super god ide!

Jeg ville heller ikke lade min kravlebaby lege i pytter... Tror ikke det kan undgås at de bliver gennemblødte, og så synes jeg helt ærligt at pytter er ulækre... En ting er at hoppe i dem - by all means når man kan det, men at kravle rundt ville jeg ikke. Så hellere i sandkassen med en spand vand, regntøj og god tid. Og så ellers klar med skiftetøj og rengøring - og spuling af regntøjet - bagefter :-)

Nu du skriver "spuling af regntøj", så kan jeg tilføje at vi også "spuler" (blødt selvfølgelig) med vandslangen enten på Williams ben, eller hvor han må "fange" strålen.

Vandplask i alle former er bare sjovt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slettet efter ændring i Babyklar's politik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER