MissH

Tekst til barnedåbsinvitationer

6 indlæg i dette emne

Hej!

 

Jeg er ret tidligt ude, da jeg stadig er gravid. Jeg har selv gennem de sidste 2 måneder lavet invitationerne til Aviayas barnedåb.
Jeg laver sådan nogle fine 3D-kort, hvilket jeg har gjort siden jeg var 13, så jeg er rutineret indenfor området med at lave disse fine kort.
Nå, men mit spørgsmål er faktisk, hvad der skal stå i sådan en barnedåbsinvitation? Er der nogen, der kan komme med forslag?
For jeg er... helt blank :rolleyes

På forhånd tak.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og grunden til at jeg allerede er i gang med at lave indbydelser, er fordi det er nu jeg har tiden til det :) Jeg går jo bare og venter nu, så kunne det jo være fint, at have teksten til invitationen på plads :D  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan se eksempler på tekster, hvis du kigger i de forskellige barnedåbsplanlægningstråde :) Fx Mette As til Simons barnedåb (næsten øverste tråd i barnedåbsplanlægningstråde-forum - shit et langt ord! :lolhit )

Må vi ikke se dine 3D invitationer? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, tak :)
Jeg er ikke ligefrem superbruger af PC og filformater ifht. at poste billeder, så desværre kan jeg ikke vise jer dem ;)  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er vores invitation med tekst

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :)
 

Det var en fin invitation ^_^ Det er rart lige at få nogle idéer til, hvad der kan stå i sådan en invitation.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER