Stugan

Erfaring med billige køreposer?

6 indlæg i dette emne

Er der nogen som har prøvet nogen af de billige sove/køreposer på markedet, som alternativ til Vokse, Slee bee osv?

 

Her tænker jeg på rigtig billige, som Bilkas Babycare Oxford kørepose (300 kr.) eller Kaisers Iglu Thermo Fleece (400 kr.)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Slee bee er da en af de billige?

Vi havde "drømmeposen", og den har været helt fin til os :) jeg kan godt se at en voksi er noget mere lækker, men drømmeposen opfyldte bestemt vores behov..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja, Slee bee'en er da billig, var nok den der Duniduo jeg tænkte på. Hvad er "Drømmeposen" for én?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja, Slee bee'en er da billig, var nok den der Duniduo jeg tænkte på. Hvad er "Drømmeposen" for én?

En anden udgave af drømmeposen, engang var drømmeposen fra Føtex og SleepBee fra Bilka, er det det samme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har sleebee'en og er rigtig glade for den :) jeg er glad for at den er i dun fremfor uld, da vi så har mulighed for at vaske den. Der er 2 dyner i, så man kan regulere temp på den måde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for input! Nu har jeg købt fleeceposen fra Kaiser, så kan jeg jo rapportere herinde om den er noget værd :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER