Guest

Endnu en kjole til bryllup - har bestilt, overtøj?

19 indlæg i dette emne

Jeg skal sørme også til bryllup her d. 4. oktober og er på jagt efter en kjole. Min udfordring er at det skal være en kjole der også kan ammes i, da jeg skal have Liv med. Jeg synes de fleste af de ammekjoler jeg har kigget på er meget hverdagsagtige og nu når vi skal ud må det gerne være en lidt festlig kjole. Jeg har ikke rigtig nogen ide om hvordan den skal se udover den skal ikke være for stram, da jeg stadig har et par kilo eller 8 for meget, og den skal ikke være for kort, for det har jeg det ikke godt med, så den skal minimum være knælang. 

 

Er der nogen der har nogle forslag til hvor jeg kan finde en kjole? Og hvis der er nogen der har en specifik kjole så smid gerne billeder ind :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers måske asos? Zalando? Nelly? Mammashop?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stod i præcis samme problem i starten af sommeren og jeg endte med en kjole der var mere hverdagsagtig end jeg egentlig havde tænkt mig, simpelthen fordi at det var hvad jeg kunne finde, som man ikke skulle give flere tusind for.

Og ja , sådan blev det bare. Gad ikke bruge en formue på en kjole jeg får på 1-2 gange.

Måske ikke det du havde lyst til at høre, men det var der jeg endte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er maxprisen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor formelt et bryllup er det?

Jeg faldt over den her på mamalicious.dk

http://mamalicious.dk/mama-licious/short-dresses/yolanda-mary-s-l-woven-dress-nf/20003034,da_DK,pd.html?dwvar_20003034_colorPattern=20003034_MajolicaBlue

Det er jo på ingen måde galla, men IMO heller ikke helt hverdag :)

Den er bestemt ikke dum og meget min stil faktisk :)

Jeg ved faktisk ikke hvor formelt det er men rimelig formelt med kirke og fest på restaurant i Dragør.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers måske asos? Zalando? Nelly? Mammashop?

Mammashop synes jeg ikke havde nået og de 3 andre vidste jeg ikke havde ammetøj så der skal jeg lige lure :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er maxprisen?

Jeg håber at kunne holde det på max 500 kr fordi det nok er en jeg ikke får brugt super mange gange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stod i præcis samme problem i starten af sommeren og jeg endte med en kjole der var mere hverdagsagtig end jeg egentlig havde tænkt mig, simpelthen fordi at det var hvad jeg kunne finde, som man ikke skulle give flere tusind for.

Og ja , sådan blev det bare. Gad ikke bruge en formue på en kjole jeg får på 1-2 gange.

Måske ikke det du havde lyst til at høre, men det var der jeg endte

Det er også sådan jeg har det men så må det blive det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er bestemt ikke dum og meget min stil faktisk :)

Jeg ved faktisk ikke hvor formelt det er men rimelig formelt med kirke og fest på restaurant i Dragør.

Jeg tænkte også mest bare, om det helst skulle være en lang kjole :) Hvis ikke, så synes jeg den der er superfin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænkte også mest bare, om det helst skulle være en lang kjole :) Hvis ikke, så synes jeg den der er superfin :)

Jeg har ikke hørt noget om det skulle være lang kjole og i indbydelsen står der bare festtøj, så tænker den godt må være knælang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv at kigge på purlogpersille.dk

Var der jeg fandt min og der var lidt at vælge imellem også nogen i stil med den der er vist i tråden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker kjolerne fra youandyou, se link : http://youandyou.dk

De laver smukke kjoler, som ikke udstråler "jeg ammer" :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke hørt noget om det skulle være lang kjole og i indbydelsen står der bare festtøj, så tænker den godt må være knælang :)

Ja selvfølgelig kan den det, så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg kigget lidt rundt på nettet og jeg har faktisk besluttet at nu bestiller jeg den som BBM linkede til :) Det er den jeg synes har været pænest og indenfor min prisklasse. 

 

Smider lige et billede ind :) 

 

post-1477-0-44589100-1409666986_thumb.jp

 

Nu det er oktober tænker jeg at jeg gerne vil have et eller andet udover hvis det skulle blive lidt køligt. Nogen der har foreslag til det? :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er altså også fin :) Jeg tænker umiddelbart et sort sjal af en art? Hvad skal du have på af sko?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er altså også fin :) Jeg tænker umiddelbart et sort sjal af en art? Hvad skal du have på af sko?

Jeg regner med det bliver sorte stiletter. Et sjal havde jeg ikke lige tænkt på, men god idé. Jeg var lidt ude i noget blazer agtigt noget men ved ikke om det vil passe til og hvor lang den evt skal være.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med en kooort jakke eller en bolero i sort? Sådan så det lige skær i taljen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det et formiddags eller eftermiddags bryllup? Hvis det skal være helt i "traditionens ånd", burde du bære knælang kjole ved formiddag og lang kjole til eftermiddag. :)

 

EDIT: så lige at du havde bestilt den fine kjole :) 
Jeg tænker også en kort jakke eller bolero :) Det tror jeg vil passe fint til..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER