fynboen

blødning

6 indlæg i dette emne

Nu har kæresten og jeg haft sex to gange siden jeg fandt ud af jeg var gravid og begge gange har jeg blødt... :(

Det er lidt træls, er der nogen andre som kender til det... ved godt det er meget normalt, men er der noget man kan gøre ved det... :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har ikke selv oplevet det, men mener det er ret normalt.

Men kan da godt forstå du syntes det er lidt træls og bliver en smule bekymret..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke selv oplevet det, men mener det er ret normalt.

Men kan da godt forstå du syntes det er lidt træls og bliver en smule bekymret..

Jeg vil ikke sige jeg bliver bekymret, men det er bare fustrende... For man nyder jo ikke sex på samme måde som man ellers ville... :(

Og det er jo det er derfor man dyrker sex, for at hygge sige og nyde hinanden... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er meget normalt at man kan bløde en lille bitte smule (pletblødning) ifbm. samleje, når man er gravid. Det er fordi slimhinderne bliver mere sarte.

Men hvis der kommer mere end bare et par lyserøde streger, eller en dessideret blødning, eller hvis du er bekymret, så kontakt lægen. Kan også godt være en god idé lige at kontakte lægen under alle omstændigheder, kan jo være der sidder en lille polyp eller lign. og driller. Om ikke andet kan det være det kan give dig lidt mere ro, for det er jo noget der påvirker dig, når du bliver frustreret. Du/I skulle jo gerne kunne nyde hinanden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er meget normalt at man kan bløde en lille bitte smule (pletblødning) ifbm. samleje, når man er gravid. Det er fordi slimhinderne bliver mere sarte.

Men hvis der kommer mere end bare et par lyserøde streger, eller en dessideret blødning, eller hvis du er bekymret, så kontakt lægen. Kan også godt være en god idé lige at kontakte lægen under alle omstændigheder, kan jo være der sidder en lille polyp eller lign. og driller. Om ikke andet kan det være det kan give dig lidt mere ro, for det er jo noget der påvirker dig, når du bliver frustreret. Du/I skulle jo gerne kunne nyde hinanden :)

Ja tror også hellere jeg må lige må snakke med den kære læge i morgen... for det er virkelig træls...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja tror også hellere jeg må lige må snakke med den kære læge i morgen... for det er virkelig træls...

:kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER