Lovely Lady

Den bedste bæresele

4 indlæg i dette emne

Jeg skal snart aflevere den beco-sele, jeg har brugt til junior den sidste 6-7 måneder' og jeg er nu på udkig efter en afløser. Jeg har købt en Bopa Air, og den bliver fin til tasken, men jeg bærer junior ofte, så jeg skal også bruge noget mere gedigent.

Jeg kan bare ikke finde ud af, hvilken en det skal være...

Becoen var fin, men jeg vil jo lige sondere terrænet for øvrige muligheder... Den skal pt bruges til en lille bandit på 14 måneder, 84 cm og 11 kg. Forhåbentlig kommer der på et tidspunkt en lille mus mere, der skal sidde i den, når h*n er blevet for stor til min strækvikle! og måske tidligere på små ture med far.

Jeg selv er ikke noget lille bitte nips, men heller ikke stor (168 cm / 63 kg i en lige nu lidt fyldig version <_< ), og den må som sagt gerne også kunne bruges af min mand (hvilket bl.a. vil sige, at den ikke skal være blomstret ;) ).

Stokke Carrier virker for ufiks til mig (altså fylder for meget), og jeg er forresten ikke så meget til mei-tei - det er vist bare strækvikle eller klikdims hos mig :)

Men... Beco, Manduca, Ergobaby, Bopa, ny Babybjörn...??? Heeeeelp!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er glad for min nyindkøbte Beco pony :-) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger selv en fastvikle men har hørt positivt om manducaen fra to i mit netværk. Den ser super god og behagelig ud. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manducaen har vidst været bedst eller næstbedst i en eller anden test. Har købt manducaen, men er stadig gravid, så kan ikke fortælle dig om den ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER