dhg

? om gonal-f

13 indlæg i dette emne

Nu sidder jeg lige og kigger på medicin priser, det er jo ikke lige noget billige medicin <_<

Lægen jeg snakket med på OUH snakket noget om at jeg skulle stikke mig i 5-9 dage, men det kommer and på hvordan det virker på mig.

Hvor meget kan jeg renge med at medicin vil komme til at koste mig i næste forsøg..??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

For vores sidste icsi behandling kom jeg af med knap 12,000 kr i medicin. Det var for nedregulering og gonal-f samt crinone bagefter.

Nu ved jeg ikke hvilke behandling du skal i. Men et typisk forløb uden nedregulering koster omkring 8,000 kr og med nedregulering 12,000 kr.

Men det kommer meget an på hvor meget gonal du skal have for at blive stimuleret.

Hvis det kun er iui du skal igennem et det meget billigere. Mener en 900 gonal koster 2500 så en iui koster omkring 6000 kr :o)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er igang med p-piller så skal jeg have gonal-f så orden vi resten selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay jamen så bliver det jo heldigvis ikke så dyrt for jer. Jeg brugte gerne en 2 x 900 gonal da jeg blev insemineret og en ovitrelle (ægløsningssprøjte). Så uden at kunne sige det præcis vil jeg tro du skal regne med små 5000 til medicin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak for jeres svar, jeg må bare igang og så finder jeg ud af det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak for jeres svar, jeg må bare igang og så finder jeg ud af det :)

Hi hi det er altså kun mig der har svaret dig :) Men held og lykke med forsøget, jeg krydser fingre :goodluck

Er det jeres første forsøg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi det er altså kun mig der har svaret dig :) Men held og lykke med forsøget, jeg krydser fingre :goodluck

Er det jeres første forsøg?

:) ja det er da også rigtig, det er fordi jeg også har lagt det på et andet forum :)

Det er vores 2. forsøg vi skal igang med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay så ved du jo godt hvad du kan forvente dig. Ellers ville jeg bare skrive lidt omkring hvad du kunne forvente dig i løbet af den næste periode. Men det er jo ikke nødvendigt.

Krydser fingre og håber :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay så ved du jo godt hvad du kan forvente dig. Ellers ville jeg bare skrive lidt omkring hvad du kunne forvente dig i løbet af den næste periode. Men det er jo ikke nødvendigt.

Krydser fingre og håber :)

Tak det var sødt af dig..

Ja jeg ved hvad der venter mig, men har dog aldig får denne mesicin jeg skal have nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor meget dækker danmark..??

Jeg er i gruppe 5 nu kan det betale sig at komme i gruppe 1..??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor mange enheder skal du ha af Gonal-f, ved du det? Jeg skal ha 75 enheder i 3 dage, og den sprøjte koster omkring 1300 kr

Jeg mener Danmark i gruppe 5 giver tilskud på enten 25 eller 50%. Kan ik lige huske det. Om det kan betale sig at skifte gruppe, kommer vel lidt an på hvor meget medicin mv du skal have. Jeg er selv i gruppe 5, og har ik lige planer om at flytte gruppe lige nu. Skal vi være i behandling længe, kan det være jeg skifter senere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor mange enheder skal du ha af Gonal-f, ved du det? Jeg skal ha 75 enheder i 3 dage, og den sprøjte koster omkring 1300 kr

Jeg mener Danmark i gruppe 5 giver tilskud på enten 25 eller 50%. Kan ik lige huske det. Om det kan betale sig at skifte gruppe, kommer vel lidt an på hvor meget medicin mv du skal have. Jeg er selv i gruppe 5, og har ik lige planer om at flytte gruppe lige nu. Skal vi være i behandling længe, kan det være jeg skifter senere :)

Nej jeg ved ikke hvor meget jeg skal have i nu, ud over at lægen sage at vi skulle begynde stille og rolig, så jeg ikke fik 1100 jeg ikke kunne bruge til noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

du kan få gonal helt ned i 300 sårøjter så mon ikke han starter dig op på sådan en...Mener den koster ca 1500.

Jeg dømmer jo selvfølgelig ud fra mig selv og glemmer at det ikke er alle der skal have samme mængde hormon. Jeg får 225 om dagen så det løber jo hurtigt op <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER