ildtiger

Melder mig ind igen...Scanning update :) :) :)

41 indlæg i dette emne

Jo her er update..... Magen til k....... Skal man lede længe efter....... Hun mente kun jeg var 4 uger henne min læge siger 6 uger på baggrund af HCG de kunne kun se en blommesæk ikke noget foster eller hjerteblink og mente iøvrigt jeg først skulle komme igen i uge 12 ringer til min læge i morgen. For kan ikke få det til at hænge sammen i mit hovede man er jo automatisk 4+0 når man tester positiv og det mente hun jo kun jeg var i dag !!!!!!!! Hvis vi siger jeg skulle have haft mit mens den 19 hvor min HCG var på 752 så ville jeg også være 5+1/2 i dag og altså i start uge 6. Graaaaa

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jo her er update..... Magen til k....... Skal man lede længe efter....... Hun mente kun jeg var 4 uger henne min læge siger 6 uger på baggrund af HCG de kunne kun se en blommesæk ikke noget foster eller hjerteblink og mente iøvrigt jeg først skulle komme igen i uge 12 ringer til min læge i morgen. For kan ikke få det til at hænge sammen i mit hovede man er jo automatisk 4+0 når man tester positiv og det mente hun jo kun jeg var i dag !!!!!!!! Hvis vi siger jeg skulle have haft mit mens den 19 hvor min HCG var på 752 så ville jeg også være 5+1/2 i dag og altså i start uge 6. Graaaaa

 

Mon ikke du er omkring 5+0 sådan ca. så. Den gode nyhed er vel, at blommesækken ikke var udenfor livmoderen, og mht. hjerteblink, så er det jo også lidt tidligt i forhold til at kunne spotte det, så det bør du kunne se om et par uger. Hvis jeg var dig, ville jeg tage en drop in scanning om et par uger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon ikke du er omkring 5+0 sådan ca. så. Den gode nyhed er vel, at blommesækken ikke var udenfor livmoderen, og mht. hjerteblink, så er det jo også lidt tidligt i forhold til at kunne spotte det, så det bør du kunne se om et par uger. Hvis jeg var dig, ville jeg tage en drop in scanning om et par uger :)

Jo det er da en god nyhed men syntes virkelig det er malplaceret at sige tillykke når hun ikke kunne se mere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nu taget sagen i egen hånd tror ikke på at jeg kan få en ny scanning ved sygehuset så har selv bestilt tid ved scannings klininkken Koldning storcenter den 10-9 kl 10,45 der er bare lang tid til :(  :(  og for svar på blodprøve i morgen for at se om mit hcg stiger som det skal håber jeg :unsure  har igen ikke en skid tegn på at jeg er gravid ud over øget tissetræng  :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt nyt mit HCG stiger det ligger nu på 11000 i går den 28-8 :) så jeg skal vist bare tro lidt mere på at der faktisk er en April/Maj baby derinde :baby1  mangler bare at se hjerteblink  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det er da fantastisk godt nyt  :loveshower  Så skal der nok være en lille blinkebønne at se d. 10. (kan godt forstå du syns det er lang tid at vente!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor dejligt.. Tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da dejligt :) Hvor langt er du så ca henne nu efter dine egne beregninger? eller var det det, du ikke rigtigt kunne hitte hoved og hale i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da dejligt :) Hvor langt er du så ca henne nu efter dine egne beregninger? eller var det det, du ikke rigtigt kunne hitte hoved og hale i?

Det er det jeg ikke kan hitte hoved eller hale i havde min sidste mens 1 dag den 30-6 og ikke set det siden, og jeg testede så positiv den 14-08 svag men den var der. men måske uge 6+ nu 

 

Ej hvor dejligt.. Tillykke :)

 

Takker :)

Jamen det er da fantastisk godt nyt  :loveshower  Så skal der nok være en lille blinkebønne at se d. 10. (kan godt forstå du syns det er lang tid at vente!)

Ja det skal der bare være :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower  :loveshower  :loveshower  Lille plet nr 2 på vej  :loveshower  :loveshower  :loveshower  er i dag officielt  7+3  :loveshower  :loveshower  :loveshower

post-5574-0-19127600-1410362125_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TILLYKKE med veloverstået scanning :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Mange tak piger  :kuller  :kuller  :loveshower  :loveshower  :baby1  :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej søde BK Piger  :balloons 

Ja så melder jeg mig herinde...... igen dog igen med forsigtighed. 

 

Jeg er gravid og ca. 6/7 uger henne opdagede det ved at jeg havde smidt mine mini-piller (Mini-pe) og ikke fik mit mens som forventet fik det efter 29 dage, men fik det så ikke igen, jeg testede på dag 35-40-45 og først på dag 46 d. 14-08  kunne jeg ane en svag streg og på dag 49 den 17-08 var den fin positiv. Og den 19-08 bragende positiv.  :) 

 

Jeg fik taget blodprøve den 14-08 og der lå den på 74 i HCG og den 19-08 lå den på 752 HCG.  :) 

 

Jeg har haft en G.U.L før (graviditit uden for livmoderen) og en S.A (spontan abort) i hhv. uge 6/7 og 7/8 så nu venter jeg på brev fra SVS Esbjerg om en tidlig scanning. Men jeg bliver nød til at ringe derind i morgen mellem 8-14 for at sikre mig at de ved det er til en tidlig scanning og ikke en terminsscanning, for det har lægen ikke skrevet i henvisningen sagde sygeplejsken. Så det er jo bare fedt !!!!!!  :huh  :unsure 

 

Men anyway jeg håber jeg for en scanning i næste uge eller må jeg jo betale mig fra en jeg skal være sikker på at spiren sidder det rigtige sted, for ligesom sidst her jeg absolut igen syntomper på at jeg er gravid udover at jeg allerede er blevet nød til at hoppe i mine vente jeans  :blink 

 

Håber alt er fint  :wub 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke. Du skal glæde dig til at se den lille spires hjerte banke, det er det bedste i verden. Jeg er selv gravid i uge 11 idag. Har mistet to børn ved for tidlige fødsler. En datter i uge 24, hun levede i 40 minutter, vi fik hende døbt Andrea og en søn født i uge 23, han døde ved fødslen. Vi havde også en s.a i uge 11 og har nu været igennem en insemination, hvor det lykkedes os at blive gravide i 3.forsøg. Så det er beroligende og super dejligt med alle de ekstra skanninger, blodprøver og undersøgelser. Vi var til den første skanning i uge 5 og så hjertet banke. Håber alt det bedste for jer. Hilsen Heidi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER