Snuzhke

Listeria panik ! :-(

5 indlæg i dette emne

puha....så blev man lige ringet op kl 8 om morgenen af arbejdet fordi de har solgt produkter fra nogle af de producenter der har haft problemer med listeria bakterien.

 

Normalt plejer jeg at tage den slags ting temmelig rolig men nu har panikken sat sig fast i mig  :boo  især da jeg jo er sygemeldt pga smerter under graviditeten og de ikke har kunnet finde nogen årsag til smerterne  :( JEg er bare så bange for at der skal ske noget med lille manden  :boo

Jeg skal til 3. lægeundersøgelse i morgen og regner med at snakke med lægen om det der men ville bare høre om der er andre der har haft samme bekymringer og evt snakket med læge om det?

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram

Når det fylder så meget så synes jeg du skal snakke med lægen om det. Og finde ud af om han kan teste dig for listeria.

Jeg spiser meget lidt pålæg så jeg er ikke nervøs. Vi handler i Rema og har ikke købt det pålæg de har trukket tilbage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Når det fylder så meget så synes jeg du skal snakke med lægen om det. Og finde ud af om han kan teste dig for listeria.

Jeg spiser meget lidt pålæg så jeg er ikke nervøs. Vi handler i Rema og har ikke købt det pålæg de har trukket tilbage.

jah jeg må høre hvad doktor damen siger i morgen :-)

 

husker heller ikke umiddelbart at ha været i nærheden af nogle af de produkter der er tilbagekaldt, så satser meget på at det bare er mig der er hysterisk :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik du snakket med lægen om det ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik du snakket med lægen om det ?

 

ja det gjorde jeg.....hun mente umiddelbart ikke at jeg skulle være bekymret....og hun kan jo ikke tage prøver at lille manden....så jeg satser på at der ikke er noget og at alt går godt  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER