MissH

Jordemoderbesøg 35+2

1 indlæg i dette emne

Så har vi været til 3. jordemoderbesøg, tror jeg nok det er ;) Jeg er 35+2 uger henne i dag.
Vores lille pige blev vurderet til at veje 2600 g. Mit blodtryk var 136/81. Protein- og glukosetest (urin) negativ.

Barnets hoved vender nedad, hvilket det har gjort i 1½ måned (hovedet står dog ikke fast endnu). Jordemoderen skulle dog have assistance fra en anden jordemoder til at bekræfte, at barnets hoved vender nedad. Hun havde nemlig svært ved at mærke det pga. mine konstante plukveer, men barnet vender nedad med hovedet.

 

Har dog fortsat rigtig mange plukveer (kraftige og hyppige), hvilket jordemoderen også kommenterede. Så skal lige forbi lægen i morgen og aflevere en urinprøve, som skal sendes til dyrkning, for at udelukke blærebetændelse. Men jeg er overbevist om, at jeg ikke har blærebetændelse. For det er vist 5. gang min urin skal sendes til dyrkning i løbet af denne graviditet og den har været negativ alle andre gange. Tror bare, at jeg er én af de personer, der døjer meget med plukveer.

Jordemoderen kom dog med en lille, hviskende kommentar om, at det da vist godt kunne føles som om, at jeg kun går et par uger mere inden vores datter kommer til verden. Så det er jo spændende :)

Alt i alt var det jo et positivt jordemoderbesøg i dag... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER