Påskesen

Smalltalk april termin

54 indlæg i dette emne

Er det normalt at ikke blive termin scannet?

Jeg skal til første scanning D.18/09, og er efter Hvad jeg har regnet ud, er jeg 13+2 der, er det ikke lidt sent for NF?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er det normalt at ikke blive termin scannet?

Jeg skal til første scanning D.18/09, og er efter Hvad jeg har regnet ud, er jeg 13+2 der, er det ikke lidt sent for NF?

Det er helt fint

Man kan få nakkefoldscanning frem til 13+6

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et helt andet spørgsmål, men det er vel tilladt når det er smalltalk, om alt mellem himmel og jord. :-)

-de der fine lilypie, som mange af jeg har, hvordan laver i dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det normalt at ikke blive termin scannet?

Jeg skal til første scanning D.18/09, og er efter Hvad jeg har regnet ud, er jeg 13+2 der, er det ikke lidt sent for NF?

Man terminsskanner kun ved tvivl om hvor langt man er henne. Tænk hvis alle gravide skulle terminsskannes, det ville kræve mange ressourcer fra et presset system ;)

NF er fra 11+4-13+6, så det er fint med 13+2 :) Din termin bliver også fastsat til NF :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man terminsskanner kun ved tvivl om hvor langt man er henne. Tænk hvis alle gravide skulle terminsskannes, det ville kræve mange ressourcer fra et presset system ;)

NF er fra 11+4-13+6, så det er fint med 13+2 :) Din termin bliver også fastsat til NF :)

Tusind tak for svar :)

Ja det ville sgu være tosset! Selv her ude i ødemarken er systemet ret presset :-o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blev forelsket i en billig Emmajunga barnevogn med zebra mønster i dag, måtte bukke under! Er kun 15+1, men simpelthen et fantastisk tilbud!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blev forelsket i en billig Emmajunga barnevogn med zebra mønster i dag, måtte bukke under! Er kun 15+1, men simpelthen et fantastisk tilbud!!

Så er det også med at slå til :) jeg har endnu ingen idé om, hvilken vogn vi skal have når tid er.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde vi heller ikke :) men jeg elsker zebra Hehe!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nok når man at glæde sig over ét symptom forsvinder før det næste dukker op.  :rolleyes

Har ikke haft kvalme/madlede i over en uge og tænkte endelig - nu bliver alt bedre. Men så begyndte halsbranden for alvor i går aftes - så meget at jeg kastede voldsomt op.  <_<  

Andre der også døjer med kraftig halsbrand sidst på dagen? Har det nu og ved ikke rigtigt, hvad jeg skal gøre for at undgå det ender i opkastning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nok når man at glæde sig over ét symptom forsvinder før det næste dukker op.  :rolleyes

Har ikke haft kvalme/madlede i over en uge og tænkte endelig - nu bliver alt bedre. Men så begyndte halsbranden for alvor i går aftes - så meget at jeg kastede voldsomt op.  <_<  

Andre der også døjer med kraftig halsbrand sidst på dagen? Har det nu og ved ikke rigtigt, hvad jeg skal gøre for at undgå det ender i opkastning.

du kan få noget på apoteket imod det, og ellers så har is og mælk hjulpet meget her :) jeg undgår at spise for meget til aften og kan ikke drikke sodavand sent aften heller, uden at det bliver slemt om natten. Så mange små måltider og masser af vand/mælk er godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

du kan få noget på apoteket imod det, og ellers så har is og mælk hjulpet meget her :) jeg undgår at spise for meget til aften og kan ikke drikke sodavand sent aften heller, uden at det bliver slemt om natten. Så mange små måltider og masser af vand/mælk er godt :)

 

Tak det må jeg prøve.  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft halsbrand lige siden madleden trådte ind!!! Hang sammen med at jeg ikke kunne styre mit indtag af mad!!

Jeg har fundet ud af at te hjælper mig rigtig meget!!

Men det virker desværre kun over en rums tid, så drikker bare lidt flere gange men særlig om aftenen inden jeg skal i seng, er det super godt!!

Har prøvet alt muligt andet, ud over piller, men ved du kan få noget for det!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogle tilbage herinde med april termin? Der er dælme stille herinde ;)

Jeg synes, at vi nærmer os med hastige skridt og min termin er endda først den 30. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg har under 2 mdr til termin.. Det jo helt vildt!! Puuuuuu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hænger i ... Med termin 27. April ☺️ Alt vel her!

Jeg får ondt lige under ribbenene - har I andre også det? Jeg ved ikke om det er spark eller et generelt pres fra livmoderen mod ribbenene der gør det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke ondt under ribbenene denne gang (endnu), men husker det fra første graviditet. Der tror jeg det var spark..

Eller nu jeg tænker over det, så får jeg det indimellem, når jeg har spist for meget eller for hurtigt, så det er nok bare fordi der ikke er så meget plads..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PIGER!!!

 

Det er I NÆSTE MÅNED vi har termin! Vildt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PIGER!!!

 

Det er I NÆSTE MÅNED vi har termin! Vildt...

 

Det er helt vildt  :yay

 

Jeg blev mega glad da jeg nåede uge 34 - med alle de plukkeveer jeg har haft og har er det rart nu at kunne være mere rolig omkring det  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så vildt. 8. Måned! Jeg føler mig godt nok også højgravid nu....!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja.. Jeg grinte lidt, da jeg i dag lod klemmer jeg tabte ligger på gulvet.. Jeg orker simpelthen ikke at samle ting op :bunny  Så ved man at man er ved at være højgravid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor mange har født i april terminsgruppen? Frygter jeg er den sidste der er tilbage :)

Tillykke til her med baby i armene!!!

Jeg Havde termin den 27. Men Intet tegn på fødsel whatsoever :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fødte den 21 :) 2 dage over tid..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fødte på terminsdagen den 30. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heldige kartofler!! Ingen baby i mine arme endnu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heldige kartofler!! Ingen baby i mine arme endnu!

Jeg krydser fingre for at det sker lige om lidt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER