Barbamama

Jobsamtale - forberedelse

32 indlæg i dette emne

Har det dæleme underligt her til morgen :huh Der er ingen tvivl om, at jobbet igår var det, som jeg allerhelst vil lave, og nok endda også det sted, jeg allerhelst vil lave det. Men så fik jeg pludselig en tanke "Hvad nu, hvis jeg får det... Og ikke kan finde ud af det?" :unsure Er jo trods alt helt ny og grøn :blush

Håber selvfølgelig stadig, men en (kujon agtig) del af mig, håber faktisk, at jeg ikke får det, og i stedet får det, som jeg skal til samtale til på mandag. Fordi det er ikke rigtig "mit bord", så der vil jeg ikke føle en forventning om at jeg bare kunne det hele, men samtidig vil jeg kunne bruge rigtig meget fra den anden "branche", så det kunne sagtens blive rigtig godt.

Og så er der baby/barselstanker. Jeg har jo grundlæggende den holdning, at jeg ikke vil "tage hensyn" til hverken pb eller job i forhold til det andet. Vi kører på med fuld styrke på begge dele. Men de var bare SÅ søde igår, at jeg alligevel allerede har lidt en klump i maven over, hvis jeg skulle komme og sige at jeg var gravid og måtte stoppe vikariatet før tid. Der er det lidt "nemmere" med det andet, for det er en fast stilling (og jeg ved ikke, om de er søde endnu :P)

Årh dumme tanker :( (Og ikke job-relateret, men jeg tror vi missede ÆL igår, så hvem ved om det hele går i vasken nu <_<)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan da være et kæmpe plus, tænk hvis I begge fik job :goodluck

Her er der også lidt venindesammenstød. Har en veninde, der er kommet til samtale på et af de jobs, jeg fik afslag på. Det er ikke så sjovt, men jeg er glad på hendes vejne, og hvis hun får jobbet kan hun måske lægge et godt ord ind for mig en dag ;)

Ja det er rigtigt. Den i vs er bare kun til nytår. Men vi har faktisk arbejder sammen/været samme sted i 2 praktikker så det ville bestemt ikke gøre os noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er rigtigt. Den i vs er bare kun til nytår. Men vi har faktisk arbejder sammen/været samme sted i 2 praktikker så det ville bestemt ikke gøre os noget :)

Det lyder da faktisk ret perfekt :) :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Job-afslag :boo Det ER ok, det er det virkelig. Chefen var skidesød og sagde, at de havde fået et rigtig godt indtryk af mig, og så nogle gode kvaliteter i mig, men at de havde valgt en anden. Men han opfordrede mig til at søge den stilling, som han regnede med ville blive slået op senere på året. Så det var jo nærmest det pæneste afslag, man kunne få. Og jeg har jo en ny samtale på mandag, så jeg skal nok få job. Men for fanden, hvor kan jeg godt mærke, at jeg altså mega gerne ville have haft det, og at jeg bare var så tæt på og alligevel så langt fra :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Job-afslag :boo Det ER ok, det er det virkelig. Chefen var skidesød og sagde, at de havde fået et rigtig godt indtryk af mig, og så nogle gode kvaliteter i mig, men at de havde valgt en anden. Men han opfordrede mig til at søge den stilling, som han regnede med ville blive slået op senere på året. Så det var jo nærmest det pæneste afslag, man kunne få. Og jeg har jo en ny samtale på mandag, så jeg skal nok få job. Men for fanden, hvor kan jeg godt mærke, at jeg altså mega gerne ville have haft det, og at jeg bare var så tæt på og alligevel så langt fra :boo

:kram :kram Øv søde, forstår godt du er ked af det. Men det lyder til du er slået på erfaring, som du ikke kan gøre noget ved.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram Øv søde, forstår godt du er ked af det. Men det lyder til du er slået på erfaring, som du ikke kan gøre noget ved.

Han sagde ikke specifikt, hvad jeg blevet slået på, men det kunne jo snildt være erfaring og ellers små marginaler. Jeg HÅBER at jeg blev slået af førnævnte veninde så jobbet "bliver i familien" ;) :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker den her tråd :) Den er bare så meget en hjælp lige nu... Sidst jeg var til jobsamtale var juni 2012, hvor jeg ikke fik jobbet, men endte med at blive ringet efter endt barsel som vikar. Så det er godt med nogle fifs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER