AnnikaF

Futter

14 indlæg i dette emne

Åh nu vi er ved spørgsmål om efterårs/vinter påklædning.

Drengene skøjter jo rundt i deres strømpesokker, men jeg synes det er lige vel fodkoldt til bare tæer snart. Så hvad gør jeg? Futter, strømper med dutter eller hvordan?

De kravler nææææsten, møver sig rundt, vil gerne stå, hoppe og øve sig i at gå samt stå på hænder og fødder som små aber. Og det skal de jo gerne have lov til, så de skal jo helst ikke glide rundt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skindfutter fra Melton er favoritten her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg brugte pom pom skindfutter med skridsikker gummibund, da bare tæer var for koldt.

Mange er glade for strømper med dutter under.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må lige kigge på skindfutter, lyder det til - hvordan ved jeg, hvilken størrelse de skal have?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte skindfutter fra Bilka med gummi-plader under hæl og forfod. De er i blødt, ægte læder, og rågummi i to plader med dutter, og indeholder intet der kan hæmme eller noget som helst - så virker til at bare være samme støtte - eller mangel på samme - som strømpefødder. De koster vidst 129, og dem var vi glade for i dp hvor der var lidt fodkoldt.

Jeg er ikke fan at strømper med dutter, fordi det er et bøvl når de ev skal have vagtlæge futter på el andet som skal over foden, fordi de der dutter hænger fast, og det er mega træls! Skindfutterne tog vi jo bare af når han skulle have vandtætte futter på

Åh ja der kan være noget om det med de dutter. Drengene er også ret store fans af at pille strømperne af, så på den måde er det nok også lidt uhensigtsmæssigt.

Jeg har fundet melton til 40 kr og pom pom til 20 - så tror jeg snupper enten det ene eller det andet. Evt. også et par uld melton med ruskindssål.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver forresten lige nødt til at spørge om noget som min mand har spurgt mig om, og mit svar hidtil har været "Fordi".

Hvorfor er det egentlig at sko til de små skal støtte rigtig godt om hælen - når nu man gør et stort nummer ud af, at det faktisk er bedst at de lærer at gå i bare tæer???

Altså, logisk set er det jo modsatrettet - de skal gå med så lidt om foden som muligt, så de selv opbygger musklerne - men alligevel når de så går og skal have sko - så skal det støtte godt?

Gad godt have lidt mere saglig argumentation end "Fordi sådan er det".

Sko til alle mennesker skal støtte godt ved anklen for ikke at vride om.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie har haft moccasiner fra H&M og det får hun igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja der kan være noget om det med de dutter. Drengene er også ret store fans af at pille strømperne af, så på den måde er det nok også lidt uhensigtsmæssigt.

Jeg har fundet melton til 40 kr og pom pom til 20 - så tror jeg snupper enten det ene eller det andet. Evt. også et par uld melton med ruskindssål.

Hej Annika, hvor har du fundet så gode tilbud? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sko til alle mennesker skal støtte godt ved anklen for ikke at vride om.

Og jeg er helt enig :)

I bare fødder vrikker man ikke om, men ned sko på, hvis hælen ikke slutter til, vil man nemt komme til at vride om.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Annika, hvor har du fundet så gode tilbud? :)

Jeg klikker straks bestil og deler ud af min viden ;) Jeg er endt med melton uldfutter med ruskidsbund (håber ikke de glider i den?) og melton skindfutter. Martin synes pom pom'erne var lidt for tøsede til, at en besparelse på kun 40 kr. i alt var det værd ;)

Oooog - de er bestilt på nicehair.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :) de er vist desværre væk i relevant størrelse :( Men ellers tak for tip :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg klikker straks bestil og deler ud af min viden ;) Jeg er endt med melton uldfutter med ruskidsbund (håber ikke de glider i den?) og melton skindfutter. Martin synes pom pom'erne var lidt for tøsede til, at en besparelse på kun 40 kr. i alt var det værd ;)

Oooog - de er bestilt på nicehair.dk

Jeg har ikk oplevet at min dreng gled i uldfutterne. De sad godt på ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikk oplevet at min dreng gled i uldfutterne. De sad godt på ham.

Perfekt! Så glæder jeg mig ekstra neget til besøg af posten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER