Elisamus

Vinterjakke og i 3. Trimester

7 indlæg i dette emne

Hvor kan man finde en vinterjakke når man er i 3. Trimester til den tid, hvor der stadig er plads at maven kan vokse?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mamalicious laver nogen. Ved dog ikke om de har fået deres efterårs/vinter kollektion op endnu.

Jeg har fundet min på trendsales, det er jo ikke meget man når at slide dem, så man kan gøre en god handel ved at handle brugt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mamalicious laver nogen. Ved dog ikke om de har fået deres efterårs/vinter kollektion op endnu.

Jeg har fundet min på trendsales, det er jo ikke meget man når at slide dem, så man kan gøre en god handel ved at handle brugt.

 

jeg synes det er så svært med at købe tøj på nettet for ved ikke helt hvad str. jeg bruger i vente tøj (de legins jeg købte i h og M, som jeg forventede jeg kunne passe og derfor ikke prøvede inden jeg købte dem, er bare alt for store... men vil sikkert passe når jeg bliver noget størrer)

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg også spekuleret meget på. Jeg kommer også til at være højgravid til vinter.. må gå på udkig i brugtmarkedet :) super tip.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg også spekuleret meget på. Jeg kommer også til at være højgravid til vinter.. må gå på udkig i brugtmarkedet :) super tip.

 

ja jeg kan se du har termin 10 dage efter mig.... men når man ikke er helt tynd, synes det kan være meget svært med hvor stor maven egenlig bliver og os som 1. gangs gravid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en lækker uld-poncho, som jeg har tænkt mig at bruge som vinterjakke. Den blir aldrig for lille :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja jeg kan se du har termin 10 dage efter mig.... men når man ikke er helt tynd, synes det kan være meget svært med hvor stor maven egenlig bliver og os som 1. gangs gravid...

Synes nu også at jeg har svært ved at vurdere, hvor stor jeg bliver, selvom jeg ikke fylder så meget i forvejen.. tror det er meget normalt som førstegangs uanset før - størrelse.

Nia: super smart, så skal du ikke investere i noget, du kun får kortvarigt brug for. :)

Jeg er endt ud med at være sikker på at købe brugt. Der findes mange, kan jeg se. Er bare usikker på om jeg skal købe i min normale størrelse eller en større? Tænker måske et enkelt nr. Større, end jeg normalt bruger?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER