Guest

Husmoder råd!!! (For sjov tråd)

23 indlæg i dette emne

Hvilke husmoderråd har i hørt omkring at øge chancen for:

graviditet?

Et bestemt køn?

Tvillinger?

M.m.

Altså forsknings resultater er også velkommen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Gå med månesten eller smykker med månesten på huden, det øger fertiliteten for kvinder.

 

Zoneterapi øger fertiliteten

 

Mænd er mest fertile når de skal rejse væk fra deres kvinde eller lige er kommet hjem efter at have været væk, så hvis han skal rejse en uges tid så ha sex lige inden afrejse og så snart han er tilbage.

 

Pige sædceller lever længst, op til 4-5 døgn, mens drenge sædceller er hurtigst. Så hvis man vil ha en pige skal man have sex 3-4 dage før ÆL og hvis man vil ha en dreng skal man vente til selve æl dagen. 

 

Der er også nogle som mener man kan påvirke kønnet med kosten, men det har jeg ikke sat mig nærmere ind i.

 

Jeg ved ikke om det passer... men nu spørger du jo efter de uautoriserede råd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kristians kollega har (på skurvognsmanér) pralet med at han har "opskriften" på at lave hhv. piger og drenge....

Hvis man skal have en pige, påstår han at man skal holde på sine soldater en uge, og så skyde af én gang i forbindelse med ÆL :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Graviditet:

At ligge med numsen løftet efter sex (skulle så være total ligegyldigt, for det klister der ryger ud, er vidst transport væske. Indrømmet ligger jeg altid og venter lidt efter sex når det er for at lave baby, ellers drøner jeg på toilet med det samme)

Et bestemt køn:

Sex på ægløsning eller meget tæt på (sex ofte gælder vidst også) = dreng

Sex nogle dage før ægløsning (altså sex med dages mellemrum) = pige

Det er noget med at pigesædceller er længere levende. Den er vidst god nok. Men ikke noget man kan gå efter. For drenge kan også leve længe, og piger kan også være de hurtigste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mænd er mest fertile når de skal rejse væk fra deres kvinde eller lige er kommet hjem efter at have været væk, så hvis han skal rejse en uges tid så ha sex lige inden afrejse og så snart han er tilbage.

Jeg ved ikke om det passer... men nu spørger du jo efter de uautoriserede råd.

Sådan er jeg blevet gravid to gange ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Kristians kollega har (på skurvognsmanér) pralet med at han har "opskriften" på at lave hhv. piger og drenge....

Hvis man skal have en pige, påstår han at man skal holde på sine soldater en uge, og så skyde af én gang i forbindelse med ÆL :D

:lol hahahahah det er det sjoveste jeg har hørt :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaa, funny!! :D

Ok, meget uautoriseret, men I how I met your mother, er der noget med, at man skal spise citroner for piger og sild for drenge ;)

Jeg læste også et sted, at hvis man ville have en dreng, så skulle manden komme højt oppe i en (hvilket vel egentlig stemmer overens med det som Troldemors Kristians ven siger), mens man får piger, hvis fyren kommer lavt i en.

Jeg har også hørt, at orgasme øger sandsynligheden for at man får drenge.

Og Brians mormor var overbevist om, at æg var godt for fertiliteten. "Det giver blæk til fyldepennen" som hun altid sagde :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaa, funny!! :D

Ok, meget uautoriseret, men I how I met your mother, er der noget med, at man skal spise citroner for piger og sild for drenge ;)

Jeg læste også et sted, at hvis man ville have en dreng, så skulle manden komme højt oppe i en (hvilket vel egentlig stemmer overens med det som Troldemors Kristians ven siger), mens man får piger, hvis fyren kommer lavt i en.

Jeg har også hørt, at orgasme øger sandsynligheden for at man får drenge.

Og Brians mormor var overbevist om, at æg var godt for fertiliteten. "Det giver blæk til fyldepennen" som hun altid sagde :D

For at holde den i How i meet your mother stilen så er det også noget med at deri. Så skal man varme underlivet op til en bestemt temperatur for pige og køle det ned for dreng.. 

Man skal pege mod nord(mener jeg det er) for at få en dreng og syd for at få en pige :P 

Men det er så i How i meet your mother :P ved ikke om de passer 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Orgasme hos kvinden skulle øge chancen for graviditet. Og så har jeg læst i en bog, at 75% af dem, der knalder hver dag i en måned, bliver gravide

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læste også engang, at det der med, at der fødes flest drenge, det var ved at udligne sig og måske endda vende lidt, pga. alle de hormonforstyrrende ting omkring os, især i kosmetik. Det fik en dag mig til at overveje, om man mon havde øget sandsynlighed for at få en pige, hvis man brugte meget makeup og sådan. Ikke, at det er et husmoderråd, bare en strøtanke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men hvis han skal ud og rejse, så er man da også nødt til at time turen så der er æl enten når han skal afsted eller når han kommer hjem, ellers hjælper det da ikke meget at han er fertil :bunny 

 

Men jeg har hørt at hvis man vil have drenge så er det bestemt ikke en mekanikker man skal vælge som far til barnet. Min bror er flymekanikker og han siger at af 5 mekanikkere han arbejder med som har børn er der én dreng (og faren til ham er faktisk ikke helt sikker, eftersom konen skred til fordel for en anden, så måske var det egentlig den anden der er far???)... det er noget med at pigerne er bedre til at overleve nogle af de kemikalier og varme som de går i, end drengene er...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men hvis han skal ud og rejse, så er man da også nødt til at time turen så der er æl enten når han skal afsted eller når han kommer hjem, ellers hjælper det da ikke meget at han er fertil :bunny

 

Men jeg har hørt at hvis man vil have drenge så er det bestemt ikke en mekanikker man skal vælge som far til barnet. Min bror er flymekanikker og han siger at af 5 mekanikkere han arbejder med som har børn er der én dreng (og faren til ham er faktisk ikke helt sikker, eftersom konen skred til fordel for en anden, så måske var det egentlig den anden der er far???)... det er noget med at pigerne er bedre til at overleve nogle af de kemikalier og varme som de går i, end drengene er...

 

HAHA!!! Blev simpelthen nød til at læse det højt for min kæreste (der er mekaniker) :-D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan kun lige huske noget med hvordan man laver piger  :bed

 

sex 4 dage før æl

kvinden må ikke få orgasme

skal spise/drikke mælkeprodukter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaa, funny!! :D

Ok, meget uautoriseret, men I how I met your mother, er der noget med, at man skal spise citroner for piger og sild for drenge ;)

Jeg læste også et sted, at hvis man ville have en dreng, så skulle manden komme højt oppe i en (hvilket vel egentlig stemmer overens med det som Troldemors Kristians ven siger), mens man får piger, hvis fyren kommer lavt i en.

Jeg har også hørt, at orgasme øger sandsynligheden for at man får drenge.

Og Brians mormor var overbevist om, at æg var godt for fertiliteten. "Det giver blæk til fyldepennen" som hun altid sagde :D

 

hvis den med æggene er sand, så har min mand været super-duper fertil i den her cyklus  :D  han er gået lidt på skrump, og en del af hans kur er ret meget baseret på æg ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, det her er da en smadder hyggelig tråd! Den kan vi da godt lige tage op igen! :D Er der mon kommet nogle nye husmorråd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En fra min tvillinge gruppe havde vold spist sød kartoffel, for det skulle eftersigende øge chancen for tvillinger....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En fra min tvillinge gruppe havde vold spist sød kartoffel, for det skulle eftersigende øge chancen for tvillinger....

Hvad smager søde kartofler af? (siger pigen som drømmer om tvillinger :D)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad smager søde kartofler af? (siger pigen som drømmer om tvillinger :D)

Det må være aspargeskartofler (også kendt som slikkartofler :-) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad smager søde kartofler af? (siger pigen som drømmer om tvillinger :D)

 

 

Det må være aspargeskartofler (også kendt som slikkartofler :-) )

 

Søde kartofler er egentlig en rodfrugt. Den ligner en stor kartoffel, men skrællen er rødlig :) Konsistensen minder mere om kartoffel end om andre rodfrugter, men den er sødere end kartofler :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps - og for nogle babyer en 'gateway' rodfrugt til alm kartofler :lol

Fx nægtede min søn alm kartofler, men elskede søde kartoflerne, så vi måtte 'indfase' alm kartofler :lol :lol

 

Sådan havde jeg aldrig tænkt på det! Den er jo også lækker sød, så hvorfor ikke foretrække den fremfor den almindelige kartoffel ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså vi har opfundet vores eget husråd for graviditet her i huset. Begge graviditeter er nemlig blevet til efter manden har været til undervandsrugby. Så vores teori er koldt vand = friske og kampklare sædceller.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså vi har opfundet vores eget husråd for graviditet her i huset. Begge graviditeter er nemlig blevet til efter manden har været til undervandsrugby. Så vores teori er koldt vand = friske og kampklare sædceller.

 

Så for den! Nu venter der dæleme manden kolde afvaskninger, når han engang vender hjem fra arbejde igen. Skal måske lige vente til min mor og hendes mand er kørt hjem igen, så jeg ikke står der og spuler ham ned og skal rode mig ud i en længere forklaring om undervandsrugby og friske sædceller imens. Det kunne hurtigt blive akavet :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER