MissH

100 % klar!

10 indlæg i dette emne

Ja, så er jeg helt klar til den store dag, hvor vores lille prinsesse Aviaya skal komme til verden <3 
Børneværelset er på plads, udstyr, tøj, osv. er købt og står klar. Babytasken som vi skal have med på Skejby er også blevet pakket i dag. Jeg kan næsten ikke vente mere!
Er kun 34+5 uger henne i dag, så jeg er vist en af dem, der er ret tidligt på den med klargøringen ;)  

Hvad siger I?  Hehe... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Haha måske lidt tidligt på den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe ;)
Jeg er ikke så god til at uploade billeder. Det virker aldrig, når jeg forsøger :)  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du har noget at lave de næste uger ellers kan tiden da godt blive lang - de små pus har det jo med at komme når de selv vil, og det er ikke særlig tit de kommer lige på terminsdagen.

 

Men dejligt hvis det giver dig ro at være klar  :super

 

Mht billeder, hvilket medie bruger du? Jeg kan fx ikke finde ud af at lægge billeder ind fra min iPhone, uden at de kommer ind sidelæns og det syns jeg ser tosset ud. Så jeg bruger telefonen til at maile billedet til mig selv, i str medium, det passer godt til forums, så går jeg på pc'en og åbner og gemmer billedet, og så kan jeg lægge det på BK ved at trykke "brug fuld editor" svar knappen. Ved ikke om det er til nogen hjælp for dig, ellers er der måske andre som bedre kan give råd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det eneste jeg laver er rengøring, svømning, madlavning og sofaafslapning, så tiden er allerede lang ;)
Men ja, hvis jeg skal vente indtil terminsdagen d. 22/9-14, så bliver tiden lang. Men jeg har dog hele graviditeten haft en fornemmelse af, at vores lille pige melder sin ankomst før tid. Det er også derfor jeg gerne ville være parat i så god tid. Men ja, nu skal det nok passe at jeg faktisk går over tid o_O

Ang. hvilket medie jeg bruger, så er det bare en ganske almindelig PC. Men jeg har ikke et behov for at uploade billeder, så det går nok, at det ikke virker for mig :)
 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville altså være varsom med at gå og tro hun kommer før termin - det kan jo godt være, men det er faktisk meget almindeligt at gå 7-10 dage over terminen, især med første barn. Jeg siger det bare, for ventetiden kan være rigtig svær i forvejen.

Jeg har 4 børn som er født hhv 15 dage før, 10 dage efter, på dagen og 5 dage efter termin, den sidste var nok blevet der længere hvis ikke jeg var blevet sat i gang. Terminen er bare et slags gennemsnit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville altså være varsom med at gå og tro hun kommer før termin - det kan jo godt være, men det er faktisk meget almindeligt at gå 7-10 dage over terminen, især med første barn. Jeg siger det bare, for ventetiden kan være rigtig svær i forvejen.

Jeg har 4 børn som er født hhv 15 dage før, 10 dage efter, på dagen og 5 dage efter termin, den sidste var nok blevet der længere hvis ikke jeg var blevet sat i gang. Terminen er bare et slags gennemsnit

Enig :)

M. Kom på 10. Dagen, under trussel om igangsættelsessamtale ;)

Forsøg at nedskrue forventningen, ellers bliver tiden laaaaang for dig når du når termin ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved godt, at mange går over tid, specielt som førstegangsfødende.
Men jeg har to kusiner, der har født 1 måned før tid og en storesøster, der fødte 16 dage før termin. Alle sammen førstegangsfødende.
Så oddsene for, at lige præcis jeg føder før tid, er ret høje. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det på samme måde som dig. Jeg er i uge 32 og er næsten færdig med det hele. Jeg vil gerne kunne lave en del selv, og er ikke helt sikker på hvor meget jeg har overskud til sidst i graviditeten. Synes det ville være ærgeligt hvis vores kom før tid(har det nemlig også på fornemmelsen), og at vi ikke var klar. Så er der det mindre at bekymre sig om, og man kan gå og glæde sig, og slappe af. Har stadig en del projekter der ikke er færdige, men de kan heldigvis gøres i sofaen :).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er rart at have tingene på plads. Jeg sidder også bare stille og roligt og laver fine 3D-kort indbydelser til barnedåben, når den engang skal være. Det er jo nu jeg har tiden :)  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER