carinablicher

Træthed og hemmelighed!

11 indlæg i dette emne

Hej piger!

Fedt med de har terminsgrupper, så man kan følges og måske hjælpe hinanden når vi jo er lige langt! (Sådan da)

Nå er det kun mig eller hvordan har I andre det med energien??

Jeg er så træt, og det er ikke til at holde ud.

Alt er stadig hemmeligt her, og det er bare ikke nemt når man skal passe job!

Prøver virkelig at skjule min træthed!

Og sammetid synes jeg måske det er lidt tidlig eller hvad? Er jo kun 4 + 5

Jeg ved godt kroppen arbejder meget lige nu, men alligevel!

Hvad gør i andre!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej piger!

Fedt med de har terminsgrupper, så man kan følges og måske hjælpe hinanden når vi jo er lige langt! (Sådan da)

Nå er det kun mig eller hvordan har I andre det med energien??

Jeg er så træt, og det er ikke til at holde ud.

Alt er stadig hemmeligt her, og det er bare ikke nemt når man skal passe job!

Prøver virkelig at skjule min træthed!

Og sammetid synes jeg måske det er lidt tidlig eller hvad? Er jo kun 4 + 5

Jeg ved godt kroppen arbejder meget lige nu, men alligevel!

Hvad gør i andre!!

 

Jeg er også sindsyg træt! I går sov jeg 3 timer efter job, og manden kunne ikke vække mig da der var aftensmad. Trætheden kom også omkring det tidspunkt hos mig. Syntes det er lidt hårdt når man er alene med en tumling om eftermiddagen, og ikke kan få sig en lur. Men heldigvis har jeg fået arrangeret mine vagter så jeg kan få sovet :) Jeg har godt nok også fortalt det på job allerede (et par dage efter vi fandt ud af det) da jeg allerede døjer en del med bækkenet. Overvejer om jeg skal begynde på jern eller lign. for at se om jeg kan dulme trætheden  :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm hvis man bare kunne få en lur!!!

når jeg kommer hjem, skal ungerne hentes og så skal der laves lektier inden vi skal spise, og det er når eg ikke ført har fri kl 18 eller 20.30!

Hverken arbejde, familie eller venner ved noget, og bu vil gerne vente lidt, men det er squ hårdt at og jeg hader hemmeligheder!!

Vi skal til bryllup næste lørdag, og jeg er i krise!!!

Er typen der normalt har tæt siddende tøj på og har en flad mave!

Det har jeg ikke mere, tror det kommer til at gå hurtig med at blive tyk denne gang!

Men det vil sige at folk der kender mig, isæt min veninde, vil opdage det med det samme!!!

F... Hvad tager man så lige på? Og jeg vil jo selvfølgelig ikke drikke, og hva nu hvis kvalmer begynder at komme???

Åhh det bliver svært at holde hemmelig en hel weekend!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puha trætheden har også taget over her! .... sover vildt tidligt om aftenen og vågner igen virkelig tidligt (på trods af ferie!).. morgen/formiddag er jeg frisk men igennem heeele dagen er jeg bare SÅ træt at jeg har lyst til at gå i seng igen hæhæ.. 

 

her har vi allerede sagt det til vores forældre og nogle veninder.. altid rart med nogle allierede når man skal ud og bliver tilbudt alverden sprut... er i forvejen lidt godt i stand, så her er det lidt nemmere at klæde sig som normalt på trods af jeg selv allerede kan se det på mavsen.. ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes ikke rigtigt trætheden har meldt sig endnu, men sindsygt ømme bryster! I dag på arbejde stødte jeg ind i en dør - AV!!  :gal

Vi har indtil videre fortalt det til et vennepar, som vi havde besøg af i fredags - vi fortæller altid hinanden alt.  :) I morgen kommer min mor på besøg og der fortæller vi hende det - har køb en kop til hende hvorpå der står mormor.  ;) Min mand fortæller hans forældre og søster det i morgen aften, hvor han skal hjem til dem (jeg kan desværre ikke komme med). Bliver spændende hvordan de reagerer. Tror de bliver rigtigt glade, da det ofte har spurgt ind til, om vi ikke snart skal i gang.  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til bryllup i morgen, laaaangt væk fra os, så vi køre i dag.... Vi skal bo i hytte med vores tætteste venner, og vi har besluttet at fortælle dem det, også i håb om at der lidt hjælp i dem iforhold til dæk historie!

Så glæder mig til at fortælle dem det!

Meeeen jeg gror heller ikke jeg kan holde det hemmeligt ret meget længer, hverken på job eller blandt familie, de tegner det sgu da snart ud, er stadig sindsyg træt, er begyndt at få det dårligt, og har faktisk lidt ondt omkring haleben (ved ikk lige hvad det er)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uh, spændende i skulle fortælle vennerne det! hvordan gik det??
mht haleben, kan det monstro være din lænd der driller (og laver strålesmerte?) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uh, spændende i skulle fortælle vennerne det! hvordan gik det??

mht haleben, kan det monstro være din lænd der driller (og laver strålesmerte?)

Det gik så fint og vi hyggede os.... De lovede at hjælpe med dæk historie hvis det blev nødvendigt, deg gjorde det heldigvis ikk!!

Jooe det er det nok.... Nu har jeg søgt lidt om det og uden at jeg skal gøre mig klog på det, jeg er jo ikke læge, men jeg har bange anelser om det skulle være bækkenløsning (altså noget begyndende) mit ene ben forsvandt under mig i fredags, det var bestemt ikke sjovt!!

Har ikke haft det ved de 2 første

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik så fint og vi hyggede os.... De lovede at hjælpe med dæk historie hvis det blev nødvendigt, deg gjorde det heldigvis ikk!!

Jooe det er det nok.... Nu har jeg søgt lidt om det og uden at jeg skal gøre mig klog på det, jeg er jo ikke læge, men jeg har bange anelser om det skulle være bækkenløsning (altså noget begyndende) mit ene ben forsvandt under mig i fredags, det var bestemt ikke sjovt!!

Har ikke haft det ved de 2 første

 

Jeg havde det ved den første og har allerede bøvl igen med bækkenet. Jeg syntes desværre også godt at det kunne lyde som det. Håber at du slipper!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan man godt begynde at få bækkenløsning så tidligt? :( synes det driller omkring min lænd/ned mod halebenet.. men kan ikke rigtig beskrive følelsen! må hellere få snakket godt med sygeplejersken når jeg skal have taget blodprøve mandag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gravid yoga er GULD for lendet

Man kan Google nogle rigtig gode introduktioner og hjemme øvelser, så det ikke behøver at koste noget, men man skal passe på hvis man er let nybegynder :)

To tips, ungå øvelser hvor man skal bøje overkroppen i stående stilling, og generælt at siddende i skrædderstillingens (med bene krydset ).

Også en mer :) sit med bene samlet ind under dig, stræk den ene arm op over hovedet og lad den andre hvile ind under maven, stræk så den arm oppe i luften over hovedet og mod den andre side, lad hovedet hvile på skulderen, gentag med den andre arm :) pas på at du holder din krop, sådan at den føles let og ret ❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER