Camillat

Boxershorts til meget lille drengenumse?

6 indlæg i dette emne

Jeg havde tilfaeldigvis nuppet to par boxershorts fra Petit Bateau i mindste str 2 aar med paa ferie nu her, og Noah ville da heller ikke have ble paa en af dagene, hvor jeg kom dem paa ham. Men stakkels barn gik to skridt, saa hang de jo nede om anklerne :P At han saa tissede i dem begge er en anden sag, men jeg tror vi er ved at vaere der med hensyn til at laere ham at gaa uden ble og istedet bruge toilet/potte. 

 

Jeg formoder, at han har en meget lille numse  :numse  Saa har I nogle tips til rare, bloede boxershorts i str meget lille og saa maa det gerne vaere god kvali bomuld og ikke tynd megaprintet bomuld... ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har endnu ingen erfaring på området :) men har hørt godt om Joha, petit bateau og marmar. Om de hver især har boxershorts ved jeg ikke, men kvaliteten og pasformen skulle være god :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg taenker ogsaa paa Joha, men Petit Bateau har vi netop og jeg maatte tage en haarelastik og stramme dem op ved at nuppe en lille snip, selvom det er mindste str... 

 

Saa det er lige foer jeg koeber flere slags, der er for store :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores ældste dreng var en "lille lort" og havde en ret smal numse (som 2 årig vejede han 9 kg) vi brugte Joha undertrøjer og boxershorts, dog købte vi dem i nogles størrelser mindre end hans alder. Vores sidste knejt ligner storebror, dog 2 kg tungere men med smal numse.. Tror også at det bliver Joha til ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville som de andre forsøge med Joha. Dem regner jeg i hvert fald med at gå efter til Silke Elia' lille numse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, tak, darlings, jeg vil proeve Johas og koebe dem mindre end jeg umiddelbart tror. Mon ikke Hanne fra svanebutikken bytter, hvis ikke de passer... :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER