louisef

Str i flyverdragt?? Og tips til gode mærker?

31 indlæg i dette emne

Og undlad at bruge tid på Molo, der er til den omvendte kombination :D

Nå så havde vigga nok været en molo-pige for hun har lange ben... Har i dag købt en wheat men ikk prøvet den, håber den passer hende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nogle der har tips til hvilken flyverdragt der passer en dreng på nu snart 10 måneder. Han bruger 92 i bodyer, men 80 i bukser (har lang krop og mindre lange ben).

Har købt en brugt i 92, og den passer ham i kropslængde, men er alt for lang på arme og ben... :(

Så han er virkelig hæmmet bevægelsesmæssigt...

Hvad skal jeg i stedet købe tror I?.

 

Sidsste aar havde vi Lego til Noah, som ogsaa er lang i overkorppen og har mindre lange ben. Han er str 92 nu i alt sit toej og passer stadig str 86 Lego Tec fra sidste aar - Perfekt med andre ord, saa jeg ville koebe 92, hvis jeg skulle koebe en ny Lego nu :) 

 

Vi har ogsaa en Didriksons i str 90, men Noah graeder og vil overhovedet ikke i den! Den er maaske en anelse stor i det, men ellers flot, sort med limegroenne detaljer og med dobbelt lynlaas. Den er billigt til salg og jeg skal gerne sende billeder. Maerkerne sidder stadig paa ... ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Si aar havde vi Lego til Noah, som ogsaa er lang i overkorppen og har mindre lange ben. Han er str 92 nu i alt sit toej og passer stadig str 86 Lego Tec fra sidste aar - Perfekt med andre ord, saa jeg ville koebe 92, hvis jeg skulle koebe en ny Lego nu :)

Vi har ogsaa en Didriksons i str 90, men Noah graeder og vil overhovedet ikke i den! Den er maaske en anelse stor i det, men ellers flot, sort med limegroenne detaljer og med dobbelt lynlaas. Den er billigt til salg og jeg skal gerne sende billeder. Maerkerne sidder stadig paa ... ;)

Okay, super! Jeg tjekker lige om jeg kan finde en didriksons og prøve på ham, og så vender jeg tilbage hvis det er noget:) Tak..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia 80'er er 20 cm i ærmet (altså det korte stykke/fra armhulen) :)

Tak :) Jeg købte den i 86 og håber den ikke bliver for stor :) Er bange for at ærmerne bliver for korte ellers

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :) Jeg købte den i 86 og håber den ikke bliver for stor :) Er bange for at ærmerne bliver for korte ellers

Når den er fra 2013 tror jeg det er fint. Tyder i hvert fald på at den er nogenlunde svarende til Silke Elia' 80.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når den er fra 2013 tror jeg det er fint. Tyder i hvert fald på at den er nogenlunde svarende til Silke Elia' 80.

ja det håber jeg også :) Ekspedienten mente ihvertfald at det også  var den jeg skulle gå efter :) Tak for hjælpen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER