ildtiger

Update om Scanningstid :)

58 indlæg i dette emne

Hej piger.

 

Ja det var hvertfald positiv med blodprøven HCG 74 den 14-08 og 752 den 19-08 der er nu blevet sendt en henvisning til SVS Esbjerg om en scanning.

MEN jeg ringer til dem i morgen for at høre om de helt præcis ved at jeg har en forhistorie med en GUL :blink :wacko  :unsure  , så jeg skal helst til scanning i næste uge og hvis jeg ikke kan få en tid der må jeg jo betale mig fra en.  :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej piger.

Ja det var hvertfald positiv med blodprøven HCG 74 den 14-08 og 752 den 19-08 der er nu blevet sendt en henvisning til SVS Esbjerg om en scanning.

MEN jeg ringer til dem i morgen for at høre om de helt præcis ved at jeg har en forhistorie med en GUL :blink :wacko :unsure , så jeg skal helst til scanning i næste uge og hvis jeg ikke kan få en tid der må jeg jo betale mig fra en. :angry

Hvis lægen mener det er relevant, så skriver han det da i henvisningen til dem :)

Istedet for at være frustreret over, at du måske ikke FÅR en skanning i næste uge og du selv skal betale, så ville jeg da være enormt glad for i det mindste at blive sendt til skanning :) Og vide at du nok skal blive skannet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis lægen mener det er relevant, så skriver han det da i henvisningen til dem :)

Istedet for at være frustreret over, at du måske ikke FÅR en skanning i næste uge og du selv skal betale, så ville jeg da være enormt glad for i det mindste at blive sendt til skanning :) Og vide at du nok skal blive skannet :)

pga. min forhistorie skal jeg til scanning inden uge 8 helst i uge 7 sagde min gyn. da jeg var gravid sidst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

pga. min forhistorie skal jeg til scanning inden uge 8 helst i uge 7 sagde min gyn. da jeg var gravid sidst

Håber din læge har skrevet det i henvisningen, så det kører uden problemer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber din læge har skrevet det i henvisningen, så det kører uden problemer :)

Det håber jeg også men ringer for en sikkerhedsskyld til dem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg også men ringer for en sikkerhedsskyld til dem

Jeg synes du skal ringe og insistere. Det er vigtigt at finde ud af så hurtig som muligt. Men det ved du jo. Men med de fine tal så tror jeg at det bliver godt

 

Stort tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med så god en stigning i hCG!!! Glæder mig til en opdatering med scanning næste uge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

UPDATE scanning onsdag kl 11.20 fuck jeg er nervøs  :blink  også bare fordi jeg har ikke den mindste snert af kvalme eller ømme bryster, men så igen det havde jeg næsten heller ikke sidst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER