Påskesen

Mavebilleder -fællestråd for alle vores fine maver

77 indlæg i dette emne

Her kommer lige et par nye billeder af mig og maven :) 

 

Fra i går: 

 

fgghahoto%202.JPG

 

til sammenligning er jeg her 18+5 med min datter:

 

fosssto.PNG

 

Syntes også jeg allerede føler min krop er ret gravid. Vildt at man kan det når spiren ikke er mere end 2,3 mm. :)

Hold nu op en rigtig fin gravid mave!

Jeg synes stadig det er vild der kan ske så meget på så kort tid, og ja bebs er jo kun par mm!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Om morgen ser den ikke så stor ud som om aften... og hvis man ser mig med tøj på ville man ikke ane en lille bulle :) Håber på jeg ikke bliver hård ramt med symptomer den kommende tid og kan holde det hemmeligt for arbejde samt min datter til efter NF. Der er bare længe til 12. eller 13. uge :lolhit Om ikke andet må jeg fortælle det på arbejdet efter 1. lægebesøg om ca. 4 uger hvis de slemme graviditetsgener skulle dukke op.

Ja, hold da op... der sker meget hos dig... Mon der er 2? men jeg tænker også at der må være noget om snakken at det vises hurtigere 2. gang?? :rolleyes :D

 

Åhh ja jeg syntes også at NF er langt væk. Vi har fortalt det til så mange efterhånden, så vil egentlig gerne bare have det ud til dem alle, så jeg slet ikke skal skjule noget længere. Men fb bliver altså først efter NF

 

Haha der er ikke to, vi var til skanning i fredags og der var kun en :) Vi var også selv begyndt at blive nervøse, især fordi jeg har brækket mig en del denne gang ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op en rigtig fin gravid mave!

Jeg synes stadig det er vild der kan ske så meget på så kort tid, og ja bebs er jo kun par mm!!

Forstår det virkelig heller ikke :D Men tror simpelthen det er hormonerne der siger hey du er gravid og så skal maven da eksplodere…Men tænker at den først tager næste ryk når babyen begynder at fylde noget mere. Kan se på skanningsbillederne at den har RIGELIGT med plads derinde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja du har nok ret med homonerne!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg trækker maven ind, så buler jeg lidt forneden hvor jeg er blevet lidt hård, og er også flygtet over i ventebukser ☺

Jeg har læst at tarmene rykker op af når livmoderen vokser lige nu, også derfor ligner vi en i uge 17-20

Ja der er lang tid til NF. Skal først afsted midt okt. Øv der er lang tid til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg trækker maven ind, så buler jeg lidt forneden hvor jeg er blevet lidt hård, og er også flygtet over i ventebukser ☺

Jeg har læst at tarmene rykker op af når livmoderen vokser lige nu, også derfor ligner vi en i uge 17-20

Ja der er lang tid til NF. Skal først afsted midt okt. Øv der er lang tid til

ventebukser er bare skønne :D Ja der er nok noget om det med tarmene. Har du allerede fået dato for NF ? Eller er det bare hurtig hovedregning ? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg trækker maven ind, så buler jeg lidt forneden hvor jeg er blevet lidt hård, og er også flygtet over i ventebukser ☺

Jeg har læst at tarmene rykker op af når livmoderen vokser lige nu, også derfor ligner vi en i uge 17-20

Ja der er lang tid til NF. Skal først afsted midt okt. Øv der er lang tid til

Det med tarmene, er måske derfor jeg har noget hals brand ligende ;(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i dog fiine alle sammen <3

Her har magen bare sagt POFF de sidste par uger, jeg har alltid haft lidt mage på, den har aldrig vært helt flad, men nu er der en god gravid kugle på :D og jeg har Virkelig svært ved at skjule det for mine naboer i bofællesskabet, heldigvis er jeg 11 uger påvej, så det er ret sikkert at vi ikke kommer til at miste det, så det er ikke så farlig om de får det at vide, men vi ville så gerne vente til efter NF! :) som ikke er for om to uger :-/

Men det er ok :)

Kvalme og træthed er ved at aftage, herover<3 så jeg bringer løfter om bedre tider i vente, smukke, gravide Vesner <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg trækker maven ind, så buler jeg lidt forneden hvor jeg er blevet lidt hård, og er også flygtet over i ventebukser ☺

Jeg har læst at tarmene rykker op af når livmoderen vokser lige nu, også derfor ligner vi en i uge 17-20

Ja der er lang tid til NF. Skal først afsted midt okt. Øv der er lang tid til

Har du allerede fået tid til NF? Jeg skal først til den første lægebesøg den 23/9 Og tiden går langsomt! :rolleyes Jeg gætter også jeg nok vil blive kaldt til NF i okt... Efter egen og hovedregning er jeg 12 uger henne den 15. okt så burde det være midt okt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Masser af mage på, det er så hyggeligt :D

Selvfølgelig masser af luft, men også lidt baby ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Masser af mage på, det er så hyggeligt :D

Selvfølgelig masser af luft, men også lidt baby ❤️

Kan i se noget billede på den her? Jeg tror visst mine forums kunskaber trænger til noget oppudsning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan i se noget billede på den her? Jeg tror visst mine forums kunskaber trænger til noget oppudsning :)

kan ikke se noget billede :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er lige et ny billede af mig fra weekenden (7+0/ 8+0) 

 

fohhaato%201.JPG

 

talje er nu på +9 cm  :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er lige et ny billede af mig fra weekenden (7+0/ 8+0) 

 

fohhaato%201.JPG

 

talje er nu på +9 cm  :blink

Så fin... :loveshower Vildt den kan allerede ses så meget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er lige et ny billede af mig fra weekenden (7+0/ 8+0) 

 

fohhaato%201.JPG

 

talje er nu på +9 cm  :blink

Du er så fin!!!

Jeg er jo næsten samme størrelse allerede, men tænker du ikk at det går i stå i noget tid, til barnet også begynder at fylde det ud???

Synes det er vild vi allerede har mave på! Det er måske bare fordi det er 6 år siden sidst jeg var gravid at jeg synes det er vild tidlig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fin... :loveshower Vildt den kan allerede ses så meget

taak  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er så fin!!!

Jeg er jo næsten samme størrelse allerede, men tænker du ikk at det går i stå i noget tid, til barnet også begynder at fylde det ud???

Synes det er vild vi allerede har mave på! Det er måske bare fordi det er 6 år siden sidst jeg var gravid at jeg synes det er vild tidlig

Taak :) Jo, jeg er begyndt at kunne mærke hvor livmoderen går til, og tænker at den ligeså stille bare begynder at fylde maven ud, og den derefter vokser. Men så igen, har lige taget et par cm. mere på 14 dage  :chin: Føler mig virkelig også meget gravid allerede. når jeg lige har spist kan jeg helt miste pusten fordi jeg syntes den bare fylder. 

 

Skal vi ikke også se et billede af din fine mave ? Lokke lokke :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taak :) Jo, jeg er begyndt at kunne mærke hvor livmoderen går til, og tænker at den ligeså stille bare begynder at fylde maven ud, og den derefter vokser. Men så igen, har lige taget et par cm. mere på 14 dage  :chin: Føler mig virkelig også meget gravid allerede. når jeg lige har spist kan jeg helt miste pusten fordi jeg syntes den bare fylder. 

 

Skal vi ikke også se et billede af din fine mave ? Lokke lokke :D

Ja jeg mister også pusten, kan også mærke at hjertet arbejder lidt ekstra nu!!

Men jeg tror til gengæld jeg er sluppet af med kvalmen... Jeg bliver dårlig hvis jeg bliver sulten, og jeg kan faktisk også bliver dårlig når jeg så spiser, som om kroppen skal arbejde lidt mere når jeg spiser!

Hmmm billeder har ike taget nogen siden uge 5, men det kan være jeg skal gøre det, meeeen gror nu ikke jeg er vokset så meget mere endnu!!

Ved ikke lige hvor livmoder går til, jeg kan ikke helt huske alt det

Men kan godt mærke at der er lidt der tynger... Ikke fordi barnet vejer så meget endnu, men man kan jo fornemme det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg mister også pusten, kan også mærke at hjertet arbejder lidt ekstra nu!!

Men jeg tror til gengæld jeg er sluppet af med kvalmen... Jeg bliver dårlig hvis jeg bliver sulten, og jeg kan faktisk også bliver dårlig når jeg så spiser, som om kroppen skal arbejde lidt mere når jeg spiser!

Hmmm billeder har ike taget nogen siden uge 5, men det kan være jeg skal gøre det, meeeen gror nu ikke jeg er vokset så meget mere endnu!!

Ved ikke lige hvor livmoder går til, jeg kan ikke helt huske alt det

Men kan godt mærke at der er lidt der tynger... Ikke fordi barnet vejer så meget endnu, men man kan jo fornemme det

Godt det ikke kun er mig :) Var begyndt at tænke hvordan det mon skal gå hvis jeg er i så dårlig form haha. Men det er nok bare fordi det hele er på overarbejde ;) 

Jeg hepper stadig for billede  :yay

Jeg kan mærke at min går lige over kejsersnitarret. Det er ligesom det er hårdt og så er der et bump der hvor den slutter. Kan også mærke at det tynger, det syntes jeg ikke at jeg kunne på samme måde sidste gang. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men du mærker det kun når du ligger ned ikk??

Hehe jeg må have taget billede.... Iøvrigt... I morgen bliver det officielt!!! Ved ikke lige om vi smidder det på FB med det samme, men børn og familie! Glæder mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taget i går eftermiddag 6+0 :loveshower Nu begynder man at kunne se noget baby bule uden at maven ser for forpustet ud :D

post-9219-0-92154000-1409839581_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taget i går eftermiddag 6+0 :loveshower Nu begynder man at kunne se noget baby bule uden at maven ser for forpustet ud :D

Så fiiin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Taget i går eftermiddag 6+0 :loveshower Nu begynder man at kunne se noget baby bule uden at maven ser for forpustet ud :D

ej hvor er den fin ! Og tydelig, men du er også 2. gangs ikke ?  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I hår aftes 8+0 og her til morgen 8+1

post-10265-0-80184600-1409902194_thumb.j

post-10265-0-01691300-1409902224_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER