Thorsson

forvirrende mens

4 indlæg i dette emne

Jeg skriver her fordi jeg simpelthen ikke forstår hvad der sker :(

Her er historien:

Jeg har ikke haft mens siden 1. November (dvs. Over 9 måneder siden mens)

Igår morges da jeg tørrede mig var der en lille klump størknet blod på papiret og straks tænkte jeg at nu efter alle de måneder ville jeg endelig få mens igen... Men nej! Der kommer ikke så meget som en dråbe blod mere.

Her i dag da jeg kommer hjem opdager jeg at der er meget blod på papiret (samme mængde som når man har mens) okay! Tænker jeg og tager tampon i,da jeg er sikker på at nu er det nu. Men igen er der ikke kommet mere blod :(

Jeg har ingen mens smerter som jeg plejer at have og har ikke set skyggen af blod siden jeg tog tampon i og har ikke oplevet at min "mens" har opført sig sådan her før . Jeg er ikke gravid (så vidt jeg ved. Det er ved at være flere måneder siden jeg sidst tog en test) og det mistænkes at jeg har pcos.

Mit spørgsmål er om der er andre der har oplevet noget lignende og om hvordan det endte eller om der er nogen der ved hvorfor det sker?

På forhånd tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej med dig og velkommen i hyggen

Jeg har ikke selv pcos men det du beskriver har jeg selv oplevet. I sær med den første cyklus efter ppille stop. Først på 3. Dagen begyndte jeg at bløde rigtigt. Og så varede heller ikke længe. Giv det et par dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har PCO og gik på et tidspunkt i et halvt år uden mens, men så en dag kom den. Kan ikke huske hvordan den mens var dog.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar begge to  :kram

 

Jeg har stadig ikke blødt mere end det igår og jeg tænker at det er for lidt til at jeg kan kalde det mens. Den 21. skal jeg til gynækolog på grund af mistanken om PCO og håber meget jeg kan få svar der :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER