Missa

Vitamin til gravid - Hjælp mig !

10 indlæg i dette emne

Jeg er rigtig dårlig til at tage piller. Jeg begyndte at tage Apovit gravid vitamin, fra apoteket, da de var de billigste og indeholder det samme som de dyre mærker.

MEN jeg kan simpelthen ikke få dem ned mere, efter jeg er blevet gravid.. De ryger simpelthen op igen pga. Den mega grimme smag og lugt :/

er der slet ingen der laver en vitaminpille til gravide der er lugt og smagsneutral??? Eller som smager som børnevitaminpiller ;) Har ikke lyst til at købe mig fattig i forskellige mærker.

Jeg har brug for jeres erfaringer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du prøvet at putte pillen ned i en klat marmelade/nutella eller hvad du nu godt kan lide? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan havde jeg det med graviditetsvitaminpillen fra livol. Bvadr. Jeg købte gravitamin i stedet for. Mindes ikke de smagte eller lugtede af noget....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gravitamin er smags og lugt neutral!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for hjælpen :)

Så vil jeg få købt Gravitamin i eftermiddag. For vitamin og folinsyre skal jeg have hver dag. Hvor kan de købes?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for hjælpen :)

Så vil jeg få købt Gravitamin i eftermiddag. For vitamin og folinsyre skal jeg have hver dag. Hvor kan de købes?

 

På apotektet - og der er både vitamin og folinsyre/folsyre i....  :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for hjælpen :)

Så vil jeg få købt Gravitamin i eftermiddag. For vitamin og folinsyre skal jeg have hver dag. Hvor kan de købes?

Apoteket

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dem fra Matas til gravide mener jeg nu heller ikke smager eller lugter af noget - men nu tager jeg mine vitaminer sammen med andre piller så måske jeg tager fejl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager også dem fra Matas... synes hverken de lugter eller smager af noget.. og så er de ok billige synes jeg ! :) ( 104 kr for 200 piller, men man skal så tage to om dagen).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt Gravitamin. De er virkelig SUPER. Ingen problemer med at få dem nu nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER