MissH

Menstruations-lignende smerter, 33+1

6 indlæg i dette emne

Ja, som overskriften lyder, så har jeg menstruationslignende smerter her i uge 33+1. Vågnede af dem i nat og de er her stadig lidt on and off...
Nogle, der har oplevet noget lignende?
Hvad kan det være og hvorfor, osv? :)  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, som overskriften lyder, så har jeg menstruationslignende smerter her i uge 33+1. Vågnede af dem i nat og de er her stadig lidt on and off...

Nogle, der har oplevet noget lignende?

Hvad kan det være og hvorfor, osv? :)

Det er plukveer! Din krop forbereder sig bare :) ingen grund til bekymring overhovedet :kiss

Jeg blev MEGET overrasket over hvor meget pluk veer og menssmerter ligner hinanden - men det er jo det samme der sker bare i forskellig skala.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan også være veer, hvis de fortsætter skal du ringe til fødegangen. Mine veer gjorde aldrig ondt, men føltes blot som mens smerter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er plukveer! Din krop forbereder sig bare :) ingen grund til bekymring overhovedet :kiss

Jeg blev MEGET overrasket over hvor meget pluk veer og menssmerter ligner hinanden - men det er jo det samme der sker bare i forskellig skala.

Enig. Jeg har snakket med min jordemoder om det som bekræftigede det. De må selvfølgelig ikke blive regelmæssig endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan vel også være ligamentsmerter fordi det hele giver sig? Eller tager jeg helt fejl?

Når jeg har plukveer spænder maven helt op og bliver hård

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine plukveer plejer ikke at føles sådan. De gør nemlig aldrig ondt, men det gør disse smerter.
Tænker selv, at min krop så småt er ved at være klar til den store dag. Smerterne er ikke regelmæssige eller noget, så tror godt jeg kan tage det roligt. Nu er det jo 4 dage siden jeg skrev om smerterne herinde og det er stadig det samme :) Tak for jeres svar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER