Guest

Tandpasta

7 indlæg i dette emne

Det sidste års tid er jeg begyndt at få kvalme af tandpasta - spiser det jo ikke men bare det der nu engang ryger med ned med spyttet er nok. Det går forholdsvis hurtigt over men ekstremt belastende - springer faktisk nogle gange over Tandbørstning om aftenen pga. Kvalmen.

Og her i graviditeten er det da rigtig slemt!!! Så nu leder jeg simpelthen efter en tandpasta der ikke giver kvalme. Jeg har brugt zendium i 10 år tror jeg og når jeg køber køber jeg den svanemærkede. Da kvalme og Tandbørstning blev kodet sammen købte jeg så en colgate - det hjalp i 2-3 mdr. Så begyndte også DET at give mig kvalme! What to do?

Jeg mistænker skummemidlet som jeg ikke ved hvad hedder. Nogen der kender tandpasta uden skummemidlet?

Jeg fik en folder med da jeg købte nogle vitamin piller fra Pharma nord og faldt over deres zumbion q10 tandpasta - men mistænker at det koster en herre gård og aner jo overhovedet ikke om det er en god tandpasta der kan syre beskytte og alt det man forventer af en tandpasta.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er kæmpe stor fan af oral B - siden jeg er gået over til det har jeg ik haft huller. Før havde jeg gerne en eller flere huller hver gang jeg var ved tandlægen... Nå, men det var jo egentlig ik det du spurgte til.

Jeg skulle vænne mig til det, fordi det bestemt ik er som andre tandpastaer - og derfor tænker jeg at du måske sku prøve, for det skummer ik som dem jeg brugte før - Aquafresh og colgate... Det er et forsøg værd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger BioRepair eller Draaber fra Living Libations. Dyre draaber, men det er ikke en pasta, derimod moderne, holistisk tandpleje, som jeg vil anbefale dig at saette dig ind i, hvis det interesserer dig :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv at købe en Tandpasta i en Helsekost butik, der er noget fra Urtekram og et par andre steder, som ikke har. Skummemiddel i. Hvis du ikke kan finde noget Tandpasta, så send en besked , så køber jeg noget og sender til dig. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv at købe en Tandpasta i en Helsekost butik, der er noget fra Urtekram og et par andre steder, som ikke har. Skummemiddel i. Hvis du ikke kan finde noget Tandpasta, så send en besked , så køber jeg noget og sender til dig. :)

Hvor er du sød :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er kæmpe stor fan af oral B - siden jeg er gået over til det har jeg ik haft huller. Før havde jeg gerne en eller flere huller hver gang jeg var ved tandlægen... Nå, men det var jo egentlig ik det du spurgte til.

Jeg skulle vænne mig til det, fordi det bestemt ik er som andre tandpastaer - og derfor tænker jeg at du måske sku prøve, for det skummer ik som dem jeg brugte før - Aquafresh og colgate... Det er et forsøg værd?

Jeg prøver at finde en oral B - hvis det ikke fungerer så går jeg i en helsekost butik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger BioRepair eller Draaber fra Living Libations. Dyre draaber, men det er ikke en pasta, derimod moderne, holistisk tandpleje, som jeg vil anbefale dig at saette dig ind i, hvis det interesserer dig :)

Uh måske en dag - men lige nu er det ikke lige det jeg orker :) men det lyder spændende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER