ildtiger

mini-piller droppet og nu ustabil cyklus

6 indlæg i dette emne

Mini-pillerne smidt for næsten 2 mdr siden cyklus siden var på 31-29 -35 og tæller endnu, min mens er ikke kommet og er i dag på dag 35 jeg tester neg. Nogle der har oplevet det samme ? Den er jo total ustabil og jeg er faktisk gået "over tid", jeg har ingen tegn på at mens kommer, plz sig det bliver bedre. Regner med at tage til læge hvis mit mens ikke er kommet om små 2 uger eller før så må de sku tage en blodprøve og se om der er noget HCG, jeg er total fusteret fordi jeg har været gravid uden for livmoderen før og der var jeg netop det samme igennem som jeg er nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har hørte og læste flere steder at det kan være forskellige fra kvinde til kvinde hvornår kroppen finder sig selv efter mini-pille. Hos nogle kan der gå op til 3 mdr inden mens viser sig..

Jeg var selv lidt i den situation da jeg tog den sidste mini-pe den 22 juni i året. Det var frusterende!! Men der gik 31 dage fra (23/6 23/7) før jeg fik min første rigtig mens... Håber bare den er og bliver stabil hvis ikke jeg får en positiv graviditet test om 3 - 4 uger...

Har dog læste mange steder at det jan sagtens ske at kvinder på mini piller slet ikke når at få mens efter pille stop og bliver gravide i mellemtiden... Så jeg håber da det er en spire der står i vejen for det ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

What 3 mdr uden mens det kan de da godt oplyse om inden man begynder på dem jeg var også på mini-pe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja min læge sagde ellers den gang at der ikke var noget at være bange for... For man fik det igen med det sammen... Jeg ved ikke om jeg tør tage mini pille igen... Gik til det da jeg lider af migræne... Og det hjalp ellers meget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg spiser dem hvertfald ikke igen når jeg engang er blevet gravid og heller ikke p-piller tog 10 kg på af dem og har taget 8 kg på af mini :-( :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay ja må da se om mit mens har tænkt sig at komme ellers må jeg jo forbi lægen og få dem til at tage den blodprøve for at se om der er noget HCG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER