MrsMom

slee bee...?

9 indlæg i dette emne

Vi har jo fået en del babyting med hjem fra en veninde :)

 

Der er der også en slee bee... den er super fin med dejligt mønster osv.

 

Men hvad er det gode ved den?

Kan den erstatte en lift?

Og ellers andre input...

 

Kom gerne... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sleep Been kan godt erstatte en lift :)

Jeg har dog ikke brugt vores som lift, men som sovepose i barnevognen istedet for dyne :) Jeg synes det er så fedt, at man kan pakke de små ned blot i almindeligt tøj og en hue (og vanter) fremfor en større dragt osv.

Det er først nu, at M. Er vokset ud af den (hun er 2) så her til efteråret skal der findes et alternativ, men der skal hun også ud af barnevognen alligevel og til at sove indenfor, så mon ikke det går :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sleep Been kan godt erstatte en lift :)

Jeg har dog ikke brugt vores som lift, men som sovepose i barnevognen istedet for dyne :) Jeg synes det er så fedt, at man kan pakke de små ned blot i almindeligt tøj og en hue (og vanter) fremfor en større dragt osv.

Det er først nu, at M. Er vokset ud af den (hun er 2) så her til efteråret skal der findes et alternativ, men der skal hun også ud af barnevognen alligevel og til at sove indenfor, så mon ikke det går :)

 

Det lyder super godt, tak for input med erfaring :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er forskellen på slee bee og en voksi pose?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er forskellen på slee bee og en voksi pose?

 

Prisen - og måske også kvaliteten. Derudover lukkes de på forskellige måder, tror jeg. VOKSI lukkes med snore, duniduo med velcro. Ved ikke med slee bee.

Vi havde en duniduo til at starte med (samme princip), men jeg blev irriteret på den og købte en brugt VOKSI. Synes altså den er bedre kvalitet, men også noget dyrere. Nu bruger vi duniduoen i vuggestuen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prisen - og måske også kvaliteten. Derudover lukkes de på forskellige måder, tror jeg. VOKSI lukkes med snore, duniduo med velcro. Ved ikke med slee bee.

Vi havde en duniduo til at starte med (samme princip), men jeg blev irriteret på den og købte en brugt VOKSI. Synes altså den er bedre kvalitet, men også noget dyrere. Nu bruger vi duniduoen i vuggestuen :)

Sleep Bee lukkes med snore :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sleep Bee lukkes med snore :)

 :super ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad ligger de i af pris de 3 forskelige i nævner?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad ligger de i af pris de 3 forskelige i nævner?

Voksi koster over 1000 kr - mere hvis du ska ha bæreplade med.

Slee bee koster omkring de 500 kr - husker ikk præcis. Nogle gange er den på bud.

Duni ved jeg ikk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER