Magnolia

Mange tanker...

14 indlæg i dette emne

Hej piger.

Så er det på tide, at jeg starter min egen tråd efter at have fulgt med på sidelinien en længere periode.

Lidt om mig. Bor i København med min mand. Vi har været sammen i over 8 år. Jeg er 30 år og min mand er 31 år.

Jeg smed p pillerne i september sidste år, men vi forsøgte først fra januar projekt baby- dog med et par måneders pause, da jeg gerne ville undgå et decemberbarn. I maj opdagede jeg, at jeg var gravid og lykken var stor. Lykken varede dog kort da jeg i slutningen af juni havde en spontan abort med efterfølgende udskrabening. Hold op hvor har du påvirket mig mere end jeg havde forestillet mig:( er på sommerferie og det er dejligt, men også tid til mange tanker.. Måske for meget tid. Vi blev anbefalet at vente med at prøve igen til efter 1. menstruation. Men det gør jeg altså ikke. Vil gerne igang igen. Jeg er dog forvirret omkring hvornår ægløsningen kommer. 4dage efter udskrabningen testede jeg positiv i 2 dage m ægløsningstest, hvorefter j tænkte det var bedst at holde pause. Fra 8. dagen har jeg testet hver morgen igen, men hver dag negativ. Idag er det 12 dage siden Sa. Hvad er jeres erfaring? Håber på en masse gode råd og erfaringer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En udskrabning kan lave lidt kuk i systemet. Min første cyklus efter udskrabning var 8 uger hvilket desværre var normalt. Då tålmodighed er en god følgesvend men det er svært.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh det føles som mange lang tid. Hvor hurtigt prøvede du igen og er det lykkedes for dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ked af at læse om din SA :(

Jeg blev gravid igen i første cyklus efter udskrabning, desværre blev det kun til en biokemisk graviditet og jeg er nu lige startet på næste cyklus.

Jeg synes da det lyder som om du har haft ÆL?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh det føles som mange lang tid. Hvor hurtigt prøvede du igen og er det lykkedes for dig?

Vi gik i gang igen med det samme blødningen var stoppet men der gik 10 mdr inden jeg blev gravid med lillebror og er nu i 29. uge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ked af at du har haft en SA :kram2

Velkommen til og held og lykke med projektet :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Grunden til at de anbefaler at man venter til 1. Mens er egentlig blot for at de så har en dato at gå ud fra og dermed bedre kan beregne terminsdatoen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ked af at læse om din SA :(

Jeg blev gravid igen i første cyklus efter udskrabning, desværre blev det kun til en biokemisk graviditet og jeg er nu lige startet på næste cyklus.

Jeg synes da det lyder som om du har haft ÆL?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ked af at læse om din SA :(

Jeg blev gravid igen i første cyklus efter udskrabning, desværre blev det kun til en biokemisk graviditet og jeg er nu lige startet på næste cyklus.

Jeg synes da det lyder som om du har haft ÆL?

Tænker bare at det næsten ikke kunne nå at være ægløsning så kort til efter udskrabningen. Ved ikk om graviditeten stadigvæk sidder i en og det så påvirker ægløsningstesten..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ked af at du har haft en SA :kram2

Velkommen til og held og lykke med projektet :balloons

Taaak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Grunden til at de anbefaler at man venter til 1. Mens er egentlig blot for at de så har en dato at gå ud fra og dermed bedre kan beregne terminsdatoen.

Ja det er også der jeg har læst mig frem til de fleste steder og det kan jeg godt leve med ikke er helt præcist.... Når man lige har haft en spontan abort tænkte man slet ikk på alle de spørgsmål på hospitalet- det melder sig først efterfølgende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gik i gang igen med det samme blødningen var stoppet men der gik 10 mdr inden jeg blev gravid med lillebror og er nu i 29. uge.

Stort tillykke. Dejligt at det kunne lykkedes:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er også der jeg har læst mig frem til de fleste steder og det kan jeg godt leve med ikke er helt præcist.... Når man lige har haft en spontan abort tænkte man slet ikk på alle de spørgsmål på hospitalet- det melder sig først efterfølgende.

Det kender jeg alt til - var selv igennem en sa for 3 år siden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var en kedelig oplevelse. :unsure  Sender en masser af positive tanker og selvfølgelig :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER